eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-35-018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb2c3b3-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb2c3b3-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032329/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPM-PŁ.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo.

Zadanie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej. Świetlica przeznaczona na potrzeby lokalnej społeczności. Lokalizacja budynku w miejscu istniejących budynków przeznaczonych do rozbiórki. Projektuje się małą architekturę, zieleń niską, drzewa, chodniki, ogrodzenie oraz wyposażenie obiektu. Budynek zaprojektowano jako budynek parterowy.

Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności:
Długość 21,58 m
Szerokość 10,62 m
Wysokość 6,68 m
Powierzchnia zabudowy 206,42 m2
Powierzchnia użytkowa 172,87 m2
Kubatura 985,00 m3
Powierzchnia dachu 281,00 m2
Powierzchnia całkowita 206,42 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2468585,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków.

Przebudowa drogi w Bardzie.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,631km od km 0+009 do km 0+640 na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 3,5m. Projektuje się obustronne pobocza z kruszywa utwardzone emulsją asfaltową o szerokości 0,5m z prawej i lewej strony. Inwestycja obejmuje remont istniejących przepustów pod zjazdami (parametry długość i szerokość bez zmian).

Budowa drogi w miejscowości Dębno.
Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej klasy technicznej D (dojazdowa) na odcinkach A-B oraz C-D. Droga objęta projektem posiada dojazd od drogi wojewódzkiej nr 764 od strony północnej poprzez istniejący odcinek drogi o długości 603m. Od strony południowej posiada natomiast połączenie
z drogą powiatową nr 0349T przez istniejący odcinek drogi o długości 425m. Odcinki drogi stanowiące dojazd do drogi wojewódzkiej nr 764 i powiatowej nr 0349T zostały przebudowane w 2020 roku i posiadają nawierzchnię bitumiczną o szer. 5,0m. Łącznie z projektowanym odcinkiem stanowią one drogę publiczną o łącznej długości 1,69 km. Budowany odcinek nie posiada bezpośrednio skrzyżowań z innymi drogami publicznymi.

Budowa drogi gminnej w Papierni.
Zadanie obejmuje budowę drogi o odcinku 761,05 mb. Projekt zakłada wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 5,0 m (o dwóch przeciw-bieżnych pasach ruchu) z poszerzeniami na łukach, budowy obustronnych poboczy z kruszywa o szer. 0,75 m oraz budowy zjazdów utwardzonych z kruszywa. Przewiduje się budowę obustronnych rowów - po stronie lewej na odcinku od km 0+000 do km 0+231, po stronie prawej od km 0+000 do km 0+761,05. Przewiduje się umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x8 o łącznej długości 4,0m z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem traw, ułożonych na podsypce cementowej 1:4 o grubości 5 cm.

Remont drogi wewnętrznej w Pągowcu.
Zadanie obejmuje remont drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,434km od km 0+000 do km 0+434. Na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości zmiennej 3,20 – 4,30m. Inwestycja obejmuje remont istniejących krawężników oraz remont korytek odwodnieniowych i ścieków przykrawężnikowych (parametry długość i szerokość bez zmian).

Remont ul. Leśnej w Rakowie.
Zadanie obejmuje wykonanie remontu ulicy Leśnej składającego się z dwóch odcinków.
Pierwszy odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+201. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną 5,00 – 6,50m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont chodnika po lewej stronie na odcinku I, który polegać będzie na odtworzeniu istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz jego podbudowy.
Drugi odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+024. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie całej konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną od 3,00 – 3,20m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont płyt chodnikowych po lewej stronie na odcinku II, który polegać będzie na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni z płyt chodnikowych oraz jego podbudowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5709396,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1764745,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1764745,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo – Budowlana Jadwiga Perlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572378814

7.3.3) Ulica: Ociesęki 27

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1764745,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4653735,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4743343,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4653735,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591267282

7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4653735,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.