eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plonów 22i

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,154751,cb4c365430e2b305706753bb449d528a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44d52ee-c1c1-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.15.2024.AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”.
2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 1 – Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych: Komórka - Dział Administracyjno Gospodarczy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18114000-1 - Kombinezony

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18141000-9 - Rękawice robocze

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18443500-1 - Osłony oczu

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 12446,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”.
2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 2 – Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych: Komórka - Dział Usług Cmentarno - Pogrzebowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18114000-1 - Kombinezony

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18141000-9 - Rękawice robocze

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18443500-1 - Osłony oczu

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 16582,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”.
2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 3 – Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych: Komórka - Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18114000-1 - Kombinezony

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18141000-9 - Rękawice robocze

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18443500-1 - Osłony oczu

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 6026,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”.
2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 4 – Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych: Komórka - Dział Utrzymania Czystości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18114000-1 - Kombinezony

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18141000-9 - Rękawice robocze

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18443500-1 - Osłony oczu

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 60151,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu”.
2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 5 –Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych: Komórka - Dział Inwestycji i Remontów, Dyspozytornia, Administracja.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18114000-1 - Kombinezony

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18141000-9 - Rękawice robocze

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18443500-1 - Osłony oczu

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 43016,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2969,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5566,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2969,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA PRIMA ROBERT GRABARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 166 85 58

7.3.3) Ulica: A.MICKIEWICZA 64

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2969,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2879,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2879,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2879,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA PRIMA ROBERT GRABARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 166 85 58

7.3.3) Ulica: A.MICKIEWICZA 64

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2879,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1127,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1127,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1127,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA PRIMA ROBERT GRABARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 166 85 58

7.3.3) Ulica: A.MICKIEWICZA 64

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1127,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93760,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93760,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93760,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA PRIMA ROBERT GRABARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 166 85 58

7.3.3) Ulica: A.MICKIEWICZA 64

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93760,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114886,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114886,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114886,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA PRIMA ROBERT GRABARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 648 166 85 58

7.3.3) Ulica: A.MICKIEWICZA 64

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114886,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.