eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › "Budowa świetlicy i remizy OSP w Tokarni wraz zagospodarowaniem terenu"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa świetlicy i remizy OSP w Tokarni wraz zagospodarowaniem terenu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/checiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa świetlicy i remizy OSP w Tokarni wraz zagospodarowaniem terenu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81bbd89-d7a5-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054058/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa świetlicy i remizy OSP w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.7.2024.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku z przeznaczeniem na świetlicę oraz Ochotniczą Straż Pożarną z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, c.o., wentylacją mechaniczną, elektryczną), instalacjami zewnętrznymi (wod-kan.,elektryczną), niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, masztem flagowym, parkingiem na 23 miejsca postojowe, placem zabaw wraz z siłownią plenerową, dwoma zbiornikami na ścieki o poj. po 10 m3 każdy, dwóch altan wypoczynkowych, wiaty śmietnikowej oraz rozbiórką istniejącego budynku w miejscowości Tokarnia, gm. Chęciny, dz. nr. 1522/3. w ramach zadania: „budowa świetlicy i remizy OSP w Tokarni wraz zagospodarowaniem terenu” dofinansowanego z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1.Budowę budynku pełniącego funkcję Świetlicy oraz Ochotniczej Straży Pożarnej.
a)W części Świetlicy zostały wydzielone sale spotkań ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne (nie magazynowane), pomieszczenia higieniczno-sanitarne.
b)W części Ochotniczej Straży Pożarnej została wydzielona część garażowa, administracyjna oraz sala szkoleniowa.
2.Wykonanie instalacji teletechnicznych (system okablowania strukturalnego, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania i napadu);
3.Wykonanie wentylacji mechanicznej i hybrydowej;
4.Wykonanie instalacji wewnętrznej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacji kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania wraz z technologia kotłowni (zasilanie z trzech pomp ciepła połączonych kaskadowo);
5.Wykonanie przyłącza wody wraz z studnią wodomierzową i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z dwoma zbiornikami bezodpływowymi o pojemności 10m3 każdy;
6.Wykonanie instalacji elektrycznych: wewnętrznej linii zasilającej, zewnętrznego oświetlenia terenu, zasilania zewnętrznej syreny alarmowej, wewnętrznego oświetlenia podstawowego, awaryjnego i gniazd ogólnych 230V, siłowych trójfazowych 400V, wentylacji, instalacji sygnalizacji dzwonkowej, odgromowej, ochrony przepięciowej, fotowoltaicznej, instalacji ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączeń wyrównawczych;
7.Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem.
8.Wykonanie małej architektury (dwóch altan wypoczynkowych, ławki, kosze na śmieci, altana śmietnikowa, stojak na rowery);
9.Wykonanie placu zabaw, siłowni, (elementy wyposażenia placu zabaw i siłowni wg. dokumentacji ) terenu do ćwiczeń strażaków.
10.Wykonanie ciągów komunikacyjnych wraz z ze zjazdami;
11.Rozbiórka istniejącego budynku pełniącego funkcję świetlicy wiejskiej wraz
z garażami na potrzeby lokalnej OSP w Tokarni wraz z utylizacja materiałów powstałych w trakcie rozbiórki.
WYTYCZNE / UWAGA
1. Zadanie realizowane będzie przy czynnym obiekcie tj. działającej jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Tokarni, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego robotami przed dostępem osób trzecich. W trakcie robót Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo osób przebywających na obiekcie i w jego obrębie- zapewnienie dostępu do istniejącego budynku straży od strony południowej i zachodniej do czasu wybudowania nowego budynku straży (wygrodzić teren budowy umożliwiający dostęp do istniejącego budynku straży przez okres ok. 8 miesięcy).
2. Wykonawca winien uwzględnić dostosowanie do obowiązujących przepisów na dzień odbioru budynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej m.in. wyłączników głównych p.poż. oraz zastosowanie kabli bezhalogenowych.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową (z kwotami brutto). Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca poda cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do wszystkich pozycji.
W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń do kosztorysu i harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i przedstawienia poprawionego kosztorysu i harmonogramu w terminie 14 dni od daty w/w zgłoszenia.
Określone przy przygotowaniu kosztorysu, a następnie podane w harmonogramie rzeczowo-finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu.
Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie niewyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu

Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanej dokumentacji, jak również w niej nieujęte, które są niezbędne do wykonania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz technologii realizacji robót, a bez których nie można wykonać zamówienia. Cena oferty stanowi zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości.
W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie okoliczności nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania zamówienia, w szczególności: element ryzyka obejmujący przykładowo: niekorzystne warunki gruntowo-wodne, atmosferyczne; pompowanie wody; koszty robót przygotowawczych, porządkowych np. wywozu śmieci, innych odpadów i nieczystości stałych, jeżeli takie znajdują się na terenie przewidzianym do realizacji inwestycji; zachowania czystości dróg publicznych; zagospodarowania placu budowy; zabezpieczenia placu budowy; zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu; odtworzenie nawierzchni; zagęszczenie gruntu; wykonanie przekopów kontrolnych; pełną obsługę geodezyjną; wykonanie projektu organizacji ruchu; koszt zajęcia pasa drogowego; koszty robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji zamówienia; dostarczenia dla potrzeb budowy, na warunkach i w miejscu wskazanym przez zarządców sieci: energii elektrycznej, wody; zapewnienia dojazdu do budowy oraz zapewnienia przejazdu do gospodarstw korzystających ze wspólnego dojazdu droga gminną; zaplecza budowy; uporządkowania terenu po robotach; wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi opracowaniami i dokumentami przewidzianymi we wzorze umowy; koszty związane z wykonaniem niezbędnych pomiarów, inspekcji; ewentualne koszty związane z nadzorami, przeglądami i odbiorami przez właściwe jednostki.

Ewentualny przychód ze sprzedaży pozostałych z demontażu surowców wtórnych Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia.

W przypadku korzystania w trakcie robót z terenu, którego właścicielem jest osoba trzecia, Wykonawca zobowiązany jest do postępowania zgodnie z treścią § 6 ust. 3 pkt. 5 załączonego do SWZ wzoru umowy. Po zakończonych robotach, Wykonawca przywróci teren do stanu pierwotnego oraz pokryje związane z tym koszty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7949000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11267700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7949000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571683308

7.3.3) Ulica: Łazy 31

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-677

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

AMB Budownictwo Kozia
Wieś 11
29-105 Krasocin
NIP 6090037055
Wykonanie robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz
udzielonym zobowiązaniem do udostępnienia zasobów.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7949000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.