eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo - Ratowniczej na potrzeby USAR Poland - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Beniowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 587690501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-581119c2-fbd7-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-581119c2-fbd7-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042804/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.II.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 887455,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej (SGPR) na potrzeby USAR Poland.

2. Celem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa istniejącego poligonu przeznaczonego do szkolenia i egzaminowania psów Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej działającej w ramach Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku. Poligon znajduje się na działce przynależnej do Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 6, działka nr 5/24 obręb 75 w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 5. Przebudowa i rozbudowa istniejącego poligonu stanowi jego uzupełnienie o brakujące stanowiska techniczne na powierzchni terenu. Istniejące stanowiska wraz z dobudowanymi elementami mają imitować budynki mieszkalne i usługowe zniszczone po wystąpieniu katastrofy budowlanej. Całość poligonu zostanie dodatkowo obsypana gruzem o różnej strukturze. Rozbudowa umożliwi przeprowadzanie recertyfikacji ONZ według standardów międzynarodowej grupy doradczej ds. poszukiwania i ratownictwa INSARAG.

3. Rozbudowa poligonu podzielona została na 6 stref funkcjonalnych; A, B, C, D, E, F oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu. Inwestycja zastała podzielona na II etapy: etap I zakończono
w 2023 roku. Natomiast etap II, objęty zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia będzie realizowany w roku 2024.

4. Przedmiotowe postępowanie obejmuje realizację etapu II inwestycji składającego się z następujących stref: E, F i prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Etapy szczegółowo opisano w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ oraz w załączonej dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. W postępowaniu, w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęły 2 oferty od następujących Wykonawców:
1) ANDRZEJ DZIENISZ USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Borzestowska Huta 89a, 83-335 Borzestowo, cena oferty: 1.197.415,21 zł brutto.
2) JATAJ Marian Kłopotek, ul. Kartuska 345/28, 80-125 Gdańsk: 888.084,35 zł brutto.
2. Oferty Nr 2) podlega odrzuceniu z dwóch powodów:
1) ze względu na niezgodność z przepisami ustawy art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp tj. „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Oferta oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 nie zostały złożone w żadnej z wymienionych wyżej postaci.
2) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego”.
Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku oferty poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została prawidłowo podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał wynik weryfikacji: „Uwierzytelnienie e-dokumentu nie jest możliwie. Weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku z podpisem”. Oferty nie zostały opatrzone podpisem w formie elektronicznej ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym bądź osobistym, jak wymagał tego Zamawiający w SWZ. Przedmiotowe oferty zostały jedynie zeskanowane bez opatrzenia jej odpowiednim podpisem.
Ponadto oferta została złożona niezgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XIII SWZ. Wykonawca złożył ofertę poprzez formularz do komunikacji a nie poprzez formularz oferty/wnioski. Oferta nie była prawidłowo zabezpieczona.
3. Oferta Nr 1) – wartość oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. W związku z powyższym, iż w przedmiotowym postępowaniu oferta Nr 2 podlega odrzuceniu, natomiast oferta Nr 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Kierownika Zamawiającego na podstawie art. 255 pkt 3) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197415,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197415,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.