eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tomaszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 68

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@etomaszow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c535871e-f31b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014312/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Scalanie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze" w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa ", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.272.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15620229,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń oraz wykonanie prac budowlanych dla inwestycji pn. Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze” w powiecie hrubieszowskim.

2. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) Projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia w tym decyzji środowiskowej;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności wykonanie następujących prac:
a) Drogi do budowy:
- Drogi gruntowe oznaczone nr: 2K, 2P o łącznej długości O, 703 km planowane są do budowy nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości jezdni 3,5 m.;
- Droga gruntowa nr: 17c o długości 0,3 km projektowana jest do budowy o nawierzchni z płyt żelbetowych typu JOMB(100x75x12cm) o szerokości 3,5 m.
b) Drogi do przebudowy o nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 3,5 m:
- Droga nr 3 o długości 1,128 km;
- Droga nr 3a(część) dł. 0,820 km oraz nr 9 dł. 0,390 km;
- Drogi nr: 4 (część) dł. 0,950 km, 5 dł. 0,346 km, 7 dł. 0,784 km, 8 (część) dł. 0,500 km, 11 dł. 0,685 km, 11a (część) dł. 0,722 km, 16 dł. 1,008 km, 18 (część) dł. 0,375 km, 20 (część) dł. 0,444 km;
- Droga nr 17a o dł. 0,332 km;
- Drogi nr: 7a (część) dł. 0,150 km, 12 dł. 0,333 km, 12a dł. 0,197 km, 13 dł. 0,487 km, 15 dł. 0,425 km, 15a (część) dł. 0,248 km, 18 (część) dł. 1,163 km, 21 (część) dł. 0,054 km;
- Drogi nr 4 (część) dł. 0,317 km, 7a (część) dł. 0,642 km, 8 (część) dł. 0,270 km, 11 (część) dł. 0,317 km.
c) Drogi do przebudowy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości 3,5
- Droga nr 3a (część) o dł. 0,390 km.
- Droga nr 10 o dł. 0,990 km.
- Droga nr 15a (część) o dł. 1,255 km, 17b dł. 0,343 km, 21 (część) dł. 0,132 km
- Droga nr 20 (część) o dł. 0,308 km.
d) Drogi do przebudowy o nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 5,5 m:
- Drogi nr 6 o dł. 0,864 km, 6a o dł. 0,735 km, 7a (część od wschodu) o dł. 0,125 km i 23 o dł. 3,316 km;
- Droga nr 18 (część) o dł. 0,310 km.
e) Pozostałe roboty:
- Przebudowa dróg gruntowych wskazanych w załączniku graficznym w skali 1:10000 kolorem żółtym o łącznej długości około 9,900 km przewidziane są do wyrównania równiarką na szerokości 3,5 m wraz z zagęszczeniem mechanicznym oraz z dowiezieniem gruntu w zaniżone miejsca w terenie.
- Rekultywacja gruntów o powierzchni około 1 ha będzie polegała na odkrzaczeniu pasa drogowego oraz ewentualnie przyległych gruntów oraz utylizacja/wywiezieniem wyciętych krzaków.
- Poprawa parametrów melioracji wodnych na długości około 1,15 km polegała będzie na odkrzaczeniu i odmuleniu części rowów (głównych), oraz rozplantowaniu mechanicznym urobku wydobytego z dna rowów. Rowy do oczyszczenia zaznaczone zostały w załączniku graficznym w kolorze niebieskim.
- Planuje się budowę 10 przepustów o średnicy 0,8 m oraz długości 8 m. W przypadku uznanym przez projektanta również przyczółki do przepustów.
5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu
6) wykonanie obsługi geodezyjnej;
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.

3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępownanie zostało unieważnienie na podstawie przepisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18204000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29500000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.