Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00282482/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00296941/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja cyklu wizyt studyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9107801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja cyklu wizyt studyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c358f88c-f894-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178837,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja cyklu jedno lub dwudniowych wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”.
Wizyty studyjne obejmują 16 grup studyjnych (16 wizyt studyjnych). Minimalna liczba uczestników, aby wizyta mogła być realizowana to 8 osób (plus 1 pracownik Zamawiającego w przypadku wizyty jednodniowej) – maksymalna 20 osób (plus 2 pracowników Zamawiającego w przypadku wizyt dwudniowych).
Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania umowy, minimalnie zrealizuje 4 wizyty studyjne jednodniowe (maksymalnie 10) oraz minimalnie 2 wizyty studyjne dwudniowe (maksymalnie 6).
W przypadku rezygnacji uczestników projektu i niespełnienia wymogu minimalnej liczby osób, wizyta zostanie odwołana bez żadnych skutków finansowych dla Zamawiającego. Ewentualne odwołanie takiej wizyty bądź ostateczne potwierdzenie liczby uczestników, którzy wezmą udział w danej wizycie, musi nastąpić maksymalnie na 5 dni kalendarzowych przed datą planowanego rozpoczęcia pierwszego dnia wizyty studyjnej. Odwołanie lub potwierdzenie wizyty przekazywane jest mailowo.
Podczas każdej wizyty studyjnej, czy to jednodniowej czy dwudniowej, uczestnicy będą odwiedzać Przedsiębiorstwa Społeczne lub Podmioty Ekonomii Społecznej. Podmioty będą zlokalizowane w obrębie maksymalnej liczby kilometrów dla danej wizyty. Znalezienie tych podmiotów, a następnie wskazanie ich adresów, spoczywa na Zamawiającym. Trasa oraz adresy podmiotów, do których udadzą się uczestnicy wizyt, zostaną podane Wykonawcy na minimalnie 14 dni kalendarzowych przed datą realizacji każdej wizyty. Czas trwania wykładu/prelekcji w takim podmiocie to min. 30 min maks. 4h. Wówczas kierowca busa/autokaru musi poczekać na uczestników wizyty, w miejscu ustalonym z pracownikiem Zamawiającego uczestniczącym w wizycie, oddalonym od danego podmiotu o maks. 500 metrów.
Pod pojęciem zorganizowanie wizyty studyjnej, Zamawiający rozumie:
1. Zorganizowanie, zapewnienie transportu oraz ubezpieczenia osób biorących udział w wizytach studyjnych,
2. Zapewnienie noclegu i wyżywienia uczestnikom wizyt studyjnych.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1944).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy wraz ze wzorem umowy ppdo
4.5.3.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, jednakże jedna z nich została odrzucona. Druga zaś, opiewała na kwotę 273 090,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 97 600,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty, z najniższą ceną. Tym samym, Zamawiający unieważnia postępowanie, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.