eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Remont nawierzchni chodników przy ul. Osiedle Górnicze w ramach zadania inwestycyjnego ,,Nasze Osiedle" remont chodników - Wałbrzyski Budżet Obywatelski - Edycja 2021



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni chodników przy ul. Osiedle Górnicze w ramach zadania inwestycyjnego ,,Nasze Osiedle” remont chodników – Wałbrzyski Budżet Obywatelski – Edycja 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni chodników przy ul. Osiedle Górnicze w ramach zadania inwestycyjnego ,,Nasze Osiedle” remont chodników – Wałbrzyski Budżet Obywatelski – Edycja 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-727dd535-e5e3-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037856/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 ,,Nasze Osiedle” remont chodników – Wałbrzyski Budżet Obywatelski – Edycja 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432667,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników zlokalizowanych na działkach nr: 127/32,125/26, 122/8, obręb 36 Rusinowa.
Zakres zadania obejmuje:
- rozbiórkę obrzeży chodnikowych 4x20x100 cm na ławie betonowej wraz z wywozem i utylizacją,
- rozbiórkę nawierzchni z płyt chodnikowych wraz z wywozem i utylizacją,
- wykonanie koryta pod obrzeża oraz podbudowę (na gł. ok. 18 cm) w podłożu/podbudowie pozostałej po rozbiórce nawierzchni chodnika oraz obrzeży chodnikowych, wraz z wywozem i utylizacją,
- ułożenie obrzeży chodnikowych 6x20x100 cm na ławie betonowej,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem - gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 6 cm (kolor szary) na podsypce piaskowej gr. 3 cm,
- remont obmurowań okienek piwnicznych (wym. ok. 1,0 x 0,8 m),
- montaż z zakupem studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500mm z osadnikiem wraz z wy-mianą przykanalika na długości ok. 6m (rejon budynku nr 50),
- wymianę wpustów deszczowych wraz z regulacją – 2 szt. (rejon budynków nr 44 i 48),
- remont biegów schodowych z prefabrykatów betonowych za pomocą wylewki betonowej, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 50, 46 (dwa biegi), 42 (dwa biegi),
- rozbiórkę biegów schodowych z bloków granitowych wraz z wykonaniem (odtworzeniem) biegów schodowych z oporników betonowych 8x30x100 cm oraz betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 13, pomiędzy 22 a 24, pomiędzy 28 a 30, 30, 34, 36,
- renowację muru oporowego (czyszczenie + uzupełnianie spoin) - średnia wysokość 1,3 m,
- malowanie balustrad (wraz z usunięciem istniejącej powłoki malarskiej),
- wykonanie, poszerzenie i zagospodarowanie dwóch pasów zieleni (o szer. 2m i łącznej długości 30m), zlokalizowanych w rejonie budynków 48-50 polegające na:
a) wybraniu ziemi na głębokość 40 cm i pozostawienie warstwy gruntu przepuszczalnego na dnie wykopu,
b) nawiezieniu i ułożeniu ziemi urodzajnej o odczynie zasadowym,
c) nasadzeniu roślin gatunków:
• berberys thunberga purpurowy wys min 50 cm - 80 szt.,
• drzewa gatunku wiśnia kanzan obw. 10-12 cm - 2 szt.,
• tawuła japońska goldflame - 120 szt.,
d) ułożeniu warstwy kory lub zrębków na gr. 4-5 cm,
- odtworzenie terenów zielonych wzdłuż chodników na szer. 0,2m,
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie
przebudowywanych nawierzchni chodnika z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remontowi oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania remontowanego układu komunikacyjnego.

Przedmiot zamówienia opisują także dokumentacja – OST i mapy z zaznaczonym terenem objętym inwestycją (załącznik nr 6 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433021,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433021,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEL-KAN-BUD spółka jawna Dynowska, Kuchta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841004012

7.3.3) Ulica: Pusta 6

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433021,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres realizacji w umowie określony w tygodniach - 12 tygodni (84 dni)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.