eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lichnowy › Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Lichnowy



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Lichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Lichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a85b0e6-be88-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Lichnowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2915634,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach około 44,0mx28,0m planowanego na działce nr 23/3, obr. Lichnowy, gm. Lichnowy w Lichnowach, w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z obiektami zagospodarowania terenu niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) wytyczenie boiska, usunięcie nawierzchni bitumicznej, usunięcie istniejącego osprzętu korytowanie i niwelowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne;
b) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów;
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych boiska wraz z fundamentami pod osprzęt boiska i obrzeżami,
d) wykonanie nawierzchni boiska z poliuretanu;
e) wykonanie oznakowania boiska dla różnych dyscyplin sportowych;
f) montaż osprzętu boiska;
g) wykonanie ogrodzenia boiska;
h) wykonanie oświetlenia boiska wraz z montażem monitoringu;
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1027828,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach około 44,0mx28,0m planowanego na działce nr 22/2, obr. Lisewo, gm. Lichnowy w Lisewie Malborskim, w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z obiektami zagospodarowania terenu niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) wytyczenie boiska, usunięcie nawierzchni poliuretanowej, usunięcie istniejącego osprzętu korytowanie i niwelowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne;
b) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów;
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych boiska wraz z fundamentami pod osprzęt boiska i obrzeżami,
d) wykonanie nawierzchni boiska z poliuretanu;
e) wykonanie oznakowania boiska dla różnych dyscyplin sportowych;
f) montaż osprzętu boiska;
g) wykonanie ogrodzenia boiska;
h) wykonanie oświetlenia boiska wraz z montażem monitoringu;
i) wykonanie elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania boiska;
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 883548,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wewnętrznej w Lisewie Malborskim znajdującej się na działkach nr 35, nr 39/4, nr 111/1, obr. Lisewo, gm. Lichnowy o długości około 126 mb, zakończoną placem do zawracania, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) wytyczenie drogi, korytowanie, profilowanie drogi wraz z poboczami oraz zjazdów na posesje;
b) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów drogi;
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów,
d) wykonanie nawierzchni drogi wraz z poboczami;
e) wykonanie oznakowania drogi;
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 250080,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Borętach Drugich znajdującej się na działce nr 22, obr. Boręty, gm. Lichnowy o długości około 450 mb, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) Demontaż istniejącego chodnika łącznie z krawężnikami i obrzeżami, wytyczenie chodnika i zjazdów, korytowanie, profilowanie chodnika wraz z poboczami oraz zjazdów na posesje;
b) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów chodnika;
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika zjazdów,
d) wykonanie nawierzchni chodnika wraz ze zjazdami;
e) wykonanie oznakowania drogi;
f) wymiana około 20% płyt betonowych, pełnych stanowiących nawierzchnie istniejącej drogi;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 296667,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka (około 80 mb) drogi gminnej nr 191068
w Tropiszewie znajdującej się na działkach nr 26 i nr 76, obr. Tropiszewo, gm. Lichnowy w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) roboty demontażowe – usunięcie istniejących płyt betonowych i istniejącej podbudowy;
b) wytyczenie drogi, korytowanie, profilowanie – w tym istniejącego zjazdu z drogi powiatowej, drogi wraz z poboczami oraz zjazdów na posesje;
c) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów drogi;
d) wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów,
e) wykonanie nawierzchni drogi wraz z poboczami;
f) wykonanie oznakowania drogi;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 176771,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka (około 128mb) drogi gminnej nr 191074
w Tropiszewie znajdującej się na działkach nr 69 i nr 76, obr. Tropiszewo, gm. Lichnowy w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1. Zamówienie obejmuje część projektową:
a) Sporządzenia projektu budowlanego, wykonania niezbędnych badań, uzyskanie zgód, uzgodnień, zezwoleń wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę;
b) Uzyskania pozwolenia na budowę;
c) Sporządzenia pełnej dokumentacji projektowej - projektów technicznych branżowych, kosztorysów, specyfikacji wykonania i odbiorów robót.
2. Część wykonawczą :
a) roboty demontażowe – usunięcie istniejących płyt betonowych i istniejącej podbudowy;
b) wytyczenie drogi, korytowanie, profilowanie – w tym istniejącego zjazdu z drogi powiatowej, drogi wraz z poboczami oraz zjazdów na posesje;
c) wzmocnienie gruntu dla uzyskania właściwych parametrów drogi;
d) wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów,
e) wykonanie nawierzchni drogi wraz z poboczami;
f) wykonanie oznakowania drogi;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie odbiorów we właściwych instytucjach nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 280737,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696900,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687771,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687771,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687771,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Radex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.3) Ulica: Międzyłęż

7.3.4) Miejscowość: Wielkie Walichnowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687771,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Radex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59,32513060

7.3.3) Ulica: Międzyłęż

7.3.4) Miejscowość: Wielkie Walichnowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.