eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasieki › Budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tomaszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Pasieki

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 84 664 24 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomaszow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomaszow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c37f1fc-f71c-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c37f1fc-f71c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 749951,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów.
Lokalizacja: działka zlokalizowana jest w miejscowości Pasieki w gminie Tomaszów Lubelski, powiecie tomaszowskim, na działce o nr ewidencyjnym 1024/4, jednostka ewidencyjna: 061811_2 Tomaszów Lubelski.
Budynek biurowy kancelarii leśnictwa Tomaszów będzie przeznaczony do wykonywania czynności kancelaryjno-administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej, w kategorii zagrożenia ludzi ZL III.
Obiekt kancelarii leśnictwa Tomaszów to budynek parterowy, nie podpiwniczony, bez poddasza użytkowego, posadowiony na ławach fundamentowych, z dachem dwuspadowym, okapowym, o kącie pochylenia połaci 45˚. Ściany zewnętrzne budynku będą murowane z bloczków z betonu komórkowego. Odprowadzenie ścieków – do projektowanego zbiornika na ścieki ciekłe.

W skład robót budowlanych wchodzą:
˗ prace ziemne fundamentowe
˗ wykonanie ław fundamentowych żelbetowych
˗ wykonanie izolacji fundamentów
˗ prace murarskie
˗ montaż stropu
˗ wykonanie konstrukcji dachu
˗ wykonanie pokrycia połaci dachowej
˗ montaż stolarki okiennej i drzwiowej
˗ wykonanie ocieplenia stropu i posadzki na strychu nieużytkowym
˗ wykonanie izolacji ścian oraz wykończenia ścian
˗ wykonanie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej
˗ wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych
˗ wykonanie instalacji c.o. zasilanej pompą ciepła
˗ wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej rekuperacji
˗ wykonanie posadzek
˗ prace wykończeniowe wnętrz
˗ wykonanie elementów wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych
˗ wykonanie opaski, dojść dla pieszych i utwardzonego dojazdu do budynku oraz parkingu (projektowane 7 miejsc),
˗ ukształtowanie terenu wokół obiektu
˗ ogrodzenie panelowe na słupkach stalowych przy budynku

Zestawienie powierzchni:

W części budynku ostaną wydzielone następujące pomieszczenia:
˗ wiatrołap: pow. 3.72 m2
˗ pomieszczenie gospodarcze: pow. 3.81 m2
˗ poczekalnia: pow. 5.68 m2
˗ WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych: pow. 5.13 m2
˗ biuro: pow. 19.45 m2
˗ pomieszczenie socjalne: pow. 4.44 m2.
RAZEM: 42.24 m².


˗ powierzchnia zabudowy budynku kancelarii: 60,23 m2
˗ powierzchnia użytkowa budynku: 42,24 m2
˗ powierzchnia podłogi budynku: 42,24 m2
˗ powierzchnia ogrzewana budynku: 42,24 m2
˗ powierzchnia wewnętrzna budynku: 45,00 m2.

Uzbrojenie terenu w media: sieć energetyczna, sieć teletechniczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa.

W ramach realizacji zamówienia do zakresu zamówienia (po stronie Wykonawcy) należy również wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu z przyłączami oraz potwierdzonym przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego prowadzonego przez właściwego Starostę Powiatowego.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45442100-8 - Roboty malarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3, 4, 5 PZP.
Wykonawca wraz z formularzem oferty złożył kosztorysy ofertowe dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, które nie zostały opatrzone żadnym z dopuszczonych przez SWZ podpisów (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.