eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: "ROWES - wzmocnienie sektora ES w subregionie I".



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/909905

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów/szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a70948c-fb10-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90887,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie cateringu dla uczestników wydarzeń tj. warsztatów / szkoleń w ramach projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”.

Wykonanie usługi w zakresie: Przygotowania i dostawy gotowych posiłków dla uczestników projektu pn.: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w subregionie I”, dostawa na terenie miasta Rzeszów, na terenie miasta Rzeszów, powiatu rzeszowskiego, niżańskiego, stalowowolskiego, kolbuszowskiego (tereny woj. podkarpackiego).

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sali szkoleniowej wynajmowanej przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę i ponosi koszty jej wynajmu.
Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia cateringu dla uczestników warsztatów/szkoleń obejmującego: dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda, napoje) oraz jeden ciepły posiłek (obiad - drugie danie) na każdy dzień warsztatów i szkoleń.

Na przedmiot zamówienia składa się:
1) zapewnienie cateringu (przygotowanie i dostawy gotowych posiłków) dla maksymalnie 1200 uczestników warsztatów z zakresu ekonomii społecznej i budowania partnerstw.
2) Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż minimalna liczba osób, dla których zrealizowana zostanie usługa cateringowa objęta niniejszym zamówieniem to 300 (300 sztuk cateringu) – maksymalnie 1200 (1200 sztuk cateringu). Zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości uczestników projektu, którzy przejdą etap rekrutacji.
3) Zamawiający przewiduje zrealizowanie warsztatów z zakresu ekonomii społecznej /spotkań informacyjnych dla 300 – 1200 osób, z zastrzeżeniem, iż jedna grupa szkoleniowa liczyć będzie od 10 osób do 20 osób (1 grupa). Czas trwania warsztatów to minimum 6h (maks. 8h), przy założeniu, że 1h zegarowa = 45 minut dydaktycznych, dla każdej z 60 grup.
Czas trwania umowy: od daty podpisania umowy z Wykonawcą przez okres 36 miesięcy.

Założenie: 1 dzień x 20 uczestników (1 grupa) x 60 grup* x 1 catering* = 1200 cateringów

*1 catering = dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda, napoje) oraz jeden ciepły posiłek (obiad - drugie danie)

Dostawa cateringu będzie odbywać się sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w związku z prowadzoną rekrutacją do projektu. Dokładny termin i adres realizacji warsztatu lub szkolenia, a tym samym cateringu, będzie podawany każdorazowo przez Zamawiającego na minimalnie 7 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia. Zamawiający przewiduje, iż:
Maksymalna liczba szkoleń/warsztatów: 60
Minimalna liczba szkoleń/warsztatów: 20

Wymagane menu na warsztaty/szkolenia wraz z gramaturami posiłków:
1 sztuka cateringu obejmuje:
 Obiad (drugie danie) - zapewnienie zróżnicowanego menu, w tym diet (wegetariańskiej, wegańskiej, bezglutenowej) w zakresie:
- drugie danie (mięso/ryba) min. 200 g/os., dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza) min. 150g/os., surówki min. 150 g/os., kompot lub soki min. 250ml/os. i woda mineralna: gazowana lub niegazowana min. 230ml/os.
Sposób podania - obiad dostarczony przez Wykonawcę – dopuszczane są naczynia jednorazowe (wykonane z naturalnych materiałów, np. drewno, papier, trzcina cukrowa) utrzymujące temperaturę posiłku na poziomie min. 65oC w momencie podania do spożycia. Obiad musi być podany w porcjach na każdą osobę. Wykonawca zapewnia worki na odpady, w celu utrzymania czystości.
 Serwis kawowy – obejmujący: dwie przerwy kawowe (1-wsza przed rozpoczęciem warsztatu szkolenia, 2-ga po obiedzie)
Sposób podania - w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem naczyń (typu filiżanka, kubek jednorazowy dla napojów gorących, widelec, łyżeczka itp.) i serwetek w czasie trwania warsztatu/szkolenia.
- ciastka (mieszanka deserowa – delicje, wafelki, ciastka kruche): 5 sztuk różnych ciastek / 1 os., oraz 1 szt./1 os. ciasta pieczonego (np. szarlotka, sernik, drożdżówka)
- herbata, kawa rozpuszczalna/parzona bez ograniczeń,
- 1 butelka x 0,5 l wody mineralnej niegazowanej/1 os.,
- 1 butelka x 0,5 l wody mineralnej gazowanej/1 os.
- cukier, mleko, cytryna – bez ograniczeń.

 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
- Zapewnienie obsługi kelnerskiej (przynajmniej 1 kelner podczas podawania obiadu) i uporządkowanie pomieszczenia po podanym posiłku.
- Prowadzenie ciągłego nadzoru nad realizacją zamówienia.
- Informowanie Zamawiającego na bieżąco o pojawiających się problemach w realizacji zamówienia.
- Dowóz posiłków na miejsce oraz w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
- Godziny posiłków zostaną każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym.
- Informacje o datach planowanych warsztatów i szkoleń Zamawiający poda Wykonawcy w formie harmonogramu zawierającego daty oraz godziny rozpoczęcia, zakończenia, przerw kawowych i przerw obiadowych dla poszczególnych warsztatów i szkoleń.
- Z uwagi na rekrutację ciągłą uczestników projektu w/w harmonogram będzie przekazywany na bieżąco, zaś ostateczna liczba osób biorących udział w warsztacie i szkoleniu zostanie podana Wykonawcy na maksymalnie 2 dni przed jego rozpoczęciem.
- Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów wysokiej jakości zakupionych we własnym zakresie, bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych wpływających na zmianę smaku i zapachu.
- 10% produktów, takich jak nabiał, mięso, warzywa, jakie zostaną użyte w ramach świadczenia usługi, musi być wyprodukowane metodami ekologicznymi np. zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 834/2007 z dn. 28 czerwca 2007 r. w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 2092/91 (Dz. Urz. UE L 189 Z 20.07.2007, str. 1, z późn. zm.) oraz z ustawą o rolnictwie ekologicznym z dn. 25 czerwca 2009r. (Dz. U. 2015.497 tj. z dn. 2015.04.09) (oznakowanie ekologiczne typu I dla restauracji oraz określenie udziału procentowego żywności ekologicznej, która zostanie wykorzystana w ramach stosownego zamówienia lub produkty opatrzone wspólnotowym lub krajowym oznakowaniem ekologicznym).
- Posiłki przygotowywane dla Zamawiającego przez Wykonawcę winny spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług cateringowych powinno odbywać się zgodnie z zapisami wskazanymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. DZ. U. z 2010 Nr 136 poz. 914).
- Osoby zatrudnione przy przyrządzaniu i porcjowaniu posiłków powinny posiadać aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy w przemyśle spożywczym, stosować właściwą odzież ochronną oraz przestrzegać zasad higieny osobistej.
- Wykonawca ma obowiązek przestrzegania higieny przy sporządzaniu i dystrybucji posiłków, utrzymywanie odpowiedniej temperatury posiłków (temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 65oC) oraz przewóz w przystosowanych do tego celu termosach. Dania gorące powinny być transportowane w ten sposób, aby nie utraciły wymaganej minimalnej temperatury, a także innych walorów smakowych oraz wizualnych. Dania zimne oraz ciastka powinny być podane na półmiskach lub tacach, zaś do zimnych napojów/wody powinno być zapewnione odpowiednie szkło (zapewnienie porcelanowych filiżanek z podstawkami do serwowania napojów gorących lub kubków termicznych, szklanek/kubków jednorazowych dla wód mineralnych i soków). Ponadto powinny być zapewnione papierowe serwetki oraz obrusy materiałowe. W przypadku braku spełnienia powyższych wymagań, Zamawiający może rościć zażalenia wobec Wykonawcy, wynikające z nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia (np. dowiezione posiłki są zimne, nie ma wymaganej liczby posiłków, szklanek itp.)
- Ilość elementów zastawy powinna odpowiadać ilości osób oraz ilości i rodzajów serwowanych dań i napojów.
- Wykonawca zobowiązuje się przedstawić po podpisaniu umowy Zamawiającemu, co najmniej 6 propozycji menu (6 dań mięsnych oraz 6 dań wegetariańskich) do wyboru. Zamawiający na tej podstawie dokona wyboru menu, które Wykonawca dostarczy na warsztaty i szkolenia.
- Zamawiający zapewni salę oraz zapewni możliwość podłączenia urządzeń do źródeł prądu (np. samowara czy ekspresu do kawy).
- Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot Zamówienia na miejsce wykonywania usługi wskazane każdorazowo przez Zamawiającego. Transport żywności będzie zgodny z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego.
- Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych.
- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków.

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Usługi cateringowe będą świadczone w następujących miejscach:
- na terenie miasta Rzeszów,
- na terenie powiatu rzeszowskiego,
- na terenie powiatu niżańskiego,
- na terenie powiatu stalowowolskiego,
- na terenie powiatu kolbuszowskiego.
Wszystkie w/w tereny obejmują województwo podkarpackie.

Zamawiający zobowiązany jest do przekazania informacji o miejscu i terminie realizacji zamówienia na 7 dni przed rozpoczęciem danego warsztatu i danego szkolenia. Zamawiający potwierdzi ilość uczestników grupy na minimalnie 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem szkolenia oraz przekaże Wykonawcy informacje potrzebne do realizacji zamówienia (w formie e-maila). Podobnie w przypadku preferowania diety przez uczestników warsztatu/szkolenia – Zamawiający zobligowany jest poinformować Wykonawcę o takim wyborze na minimalnie 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem warsztatu/szkolenia.
UWAGA! Zamawiający zastrzega, że zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę sztuk cateringu dostarczoną dla uczestników warsztatów/szkoleń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono wyłącznie jedną ofertę. Opiewała ona na kwotę 152 400,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 60 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym, Zamawiający unieważnia postępowanie, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.