eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Portowa 22

1.4.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.4.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 94 3544620

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312635

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00295831

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Opis kryterium oceny waga kryterium (%)
1. Cena 60,00 %
2. Okres gwarancji i serwisu 40,00 %

1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:

najniższa cena ofertowa
Cena = -------------------------------------------- x 100 x 60%
cena badanej oferty

W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.


2) Okres gwarancji i serwisu – 40,00%
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Okres gwarancji i serwisu”: [GiS] – 40,00 pkt
W ramach kryterium „Okres gwarancji i serwisu” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 24 miesiące – 0,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 25 – 28 miesięcy – 10,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 29 – 32 miesięcy – 20,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 33 – 36 miesięcy – 30,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego powyżej 36 miesięcy – 40,00 pkt;

Minimalny okres gwarancji i serwisu wynosi 24 miesiące.
Jeżeli wykonawca nie poda lub zaproponuje okres gwarancji i serwisu krótszy niż 24 miesiące to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego okresu gwarancji i serwisu w formularzu stanowiącym opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący załączniki nr 1.1 do SWZ.
Łączna ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + GiS
Największa ilość punktów (S) przyznanych danej ofercie wyliczonych w powyższy sposób decydo-wać będzie o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
Cena = -------------------------------------------- x 100 x 60%
cena badanej oferty

W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.


2) Okres gwarancji i serwisu – 20,00%
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Okres gwarancji i serwisu”: [GiS] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Okres gwarancji i serwisu” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 24 miesiące – 0,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 25 – 28 miesięcy – 10,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 29 – 32 miesięcy – 20,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego 33 – 36 miesięcy – 30,00 pkt;
− dla gwarancji i serwisu wynoszącego powyżej 36 miesięcy – 40,00 pkt;

Minimalny okres gwarancji i serwisu wynosi 24 miesiące.
Jeżeli wykonawca nie poda lub zaproponuje okres gwarancji i serwisu krótszy niż 24 miesiące to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Wykonawca składa oświadczenie co do oferowanego okresu gwarancji i serwisu w formularzu stanowiącym opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 3 – załącznika nr 1.1 do SWZ.

3) Parametry oceniane – 20,00%
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Parametry oceniane”: [P] – 20,00 pkt
W ramach kryterium „Parametry oceniane” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:

Ʃ punktów za parametry oceniane w ofercie ocenianej
P = ------------------------------------------------------------------------ x
największa Ʃ punktów przyznanych za parametry oceniane
100 x 20%
Parametry oceniane znajdują się w zm. nr 3 – załącznika nr 1.1 do SWZ, który należy złożyć wraz z ofertą.

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjętych kryteriów nastąpi poprzez ich łączne zsumowanie wg następującego wzoru:
S = C + GiS + P
Największa ilość punktów (S) przyznanych danej ofercie wyliczonych w powyższy sposób decydo-wać będzie o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa zmywarki gastronomicznej do garnków i przyrządów kuchennych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w ramach zadania inwestycyjnego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia określa:
1) opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1.1 do SWZ;
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa zmywarki gastronomicznej do garnków i przyrządów kuchennych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu w ramach zadania inwestycyjnego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia określa:
1) opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ;
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
40

Po zmianie:
20,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Parametry oceniane

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
20,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
a) w celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ:
a1) parametry techniczno – użytkowe – należy wypełnić tabelę w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 2 załącznika nr 1.1 do SWZ;
pkt 3, 4, 5, 6, 7 i 9 parametrów techniczno – użytkowych stanowiących zm. nr 2 załącznika nr 1.1 do SWZ
a2) materiały firmowe w postaci np. folderów, kart katalogowych, materiałów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyciągów z instrukcji, dokumentacji technicznych, świadectw rejestracji, oświadczenia producenta – w języku polskim potwierdzające zgodność oferowanego przez wykonawcę sprzętu z cechami określonymi przez zamawiającego w SWZ. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry.

Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
a) w celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ:
a1) parametry techniczno – użytkowe – należy wypełnić tabelę w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ;
pkt 3, 4, 5, 6, 7 i 9 parametrów techniczno – użytkowych stanowiących zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ
a2) materiały firmowe w postaci np. folderów, kart katalogowych, materiałów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyciągów z instrukcji, dokumentacji technicznych, świadectw rejestracji, oświadczenia producenta – w języku polskim potwierdzające zgodność oferowanego przez wykonawcę sprzętu z cechami określonymi przez zamawiającego w SWZ. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
a1) parametry techniczno – użytkowe – należy wypełnić tabelę w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 2 załącznika nr 1.1 do SWZ;
pkt 3, 4, 5, 6, 7 i 9 parametrów techniczno – użytkowych stanowiących zm. nr 2 załącznika nr 1.1 do SWZ
a2) materiały firmowe w postaci np. folderów, kart katalogowych, materiałów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyciągów z instrukcji, dokumentacji technicznych, świadectw rejestracji, oświadczenia producenta – w języku polskim potwierdzające zgodność oferowanego przez wykonawcę sprzętu z cechami określonymi przez zamawiającego w SWZ. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry.

Po zmianie:
a1) parametry techniczno – użytkowe – należy wypełnić tabelę w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia stanowiący zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ;
pkt 3, 4, 5, 6, 7 i 9 parametrów techniczno – użytkowych stanowiących zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ
a2) materiały firmowe w postaci np. folderów, kart katalogowych, materiałów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyciągów z instrukcji, dokumentacji technicznych, świadectw rejestracji, oświadczenia producenta – w języku polskim potwierdzające zgodność oferowanego przez wykonawcę sprzętu z cechami określonymi przez zamawiającego w SWZ. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego zm. nr 2 załącznika nr 1.1 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.

Po zmianie:
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego zm. nr 3 załącznika nr 1.1 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-10 10:00

Po zmianie:
2024-05-14 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-10 10:30

Po zmianie:
2024-05-14 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-08

Po zmianie:
2024-06-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.