Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fd53519-e123-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd53519-e123-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na DS nr 2 wraz z magazynem energii w ramach realizacji zadania pod nazwą „Termomodernizacja w budynkach DS należących do URad"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-1b/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta
nr 2 położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3, należącego do Uniwersytetu Radomskiego, wraz z magazynem energii o pojemności 30 kW, a w szczególności:
a) montaż fabrycznie nowych modułów fotowoltaicznych z optymalizatorami na dachu budynku na dedykowanej konstrukcji do dachu płaskiego pokrytego papą,
b) montaż rozdzielnic PWB /Przeciwpożarowy Wyłącznik Bezpieczeństwa/ na dachu budynku,
c) montaż rozdzielnicy RPV-DC1-1 na dachu budynku i RPV-DC1-2 w pomieszczeniu technicznym -Piwnica
d) montaż falownika o mocy 15kVA w pomieszczeniu technicznym w piwnicy
e) montaż magazynu energii 30kWh w pom. technicznym w piwnicy
f) zabudowę głównego zabezpieczenia instalacji PV w rozdzielnicy głównej budynku RGNN – Parter budynku
g) wykonanie linii zasilających oraz pozostałych tras kablowych AC i DC,
h) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
i) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej i ochrony przeciwporażeniowej,
j) przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do wewnętrznego systemu elektroenergetycznego budynku oraz zewnętrznego systemu zasilającego z możliwością sprzedaży energii,
k) przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
l) zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
m) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem oraz prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót,
n) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej, potwierdzone odpowiednim protokołem,
o) przeprowadzenie procedury zgłoszenia do rejonu energetycznego z uzyskaniem możliwości sprzedaży energii do sieci.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ – Projekt montażu paneli fotowoltaicznych oraz Załączniku nr 9 - STWiOR
3. Wykonawca po podpisaniu umowy na realizację przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do wystąpienia do Zakładu Energetycznego o wydanie warunków przyłączenia do sieci i zrealizowanie wszystkich niezbędnych robót przewidzianych
w tych warunkach przez Zakład, umożliwiających włączenie instalacji do sieci, przesył energii i montaż licznika dwukierunkowego.
4. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace w sposób nieutrudniający funkcjonowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia ewentualnego zapylenia
i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osobom trzecim.
5. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji poprzez zatwierdzenie kart materiałowych.
6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych wyszczególnionych i zatwierdzonych w kartach materiałowych, zgodnie z dokumentacją projektową.
7. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji ogniw fotowoltaicznych
i inwertera wynosi 15 lat natomiast robót montażowo-budowlanych, urządzeń i pozostałych elementów instalacji 5 lat. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się we Wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – w ciągu 120 dni od daty podpisania umowy.
9. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we Wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 10:00 dnia 03.04.2024 roku wpłynęły 3 oferty. Wszystkie 3 oferty Wykonawców zostały odrzucone przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.