eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrcz › Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 50

1.5.2.) Miejscowość: Dobrcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-022

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523648044

1.5.8.) Numer faksu: 523648032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobrcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1234adb8-ecfc-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1234adb8-ecfc-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIB271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246347,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie”.
1.2. Zakres prac obejmuje :
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw wraz z alejką spacerową przy świetlicy wiejskiej w Borównie” na działce nr 47/6 w Borównie. Przedmiotowa działka nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ani na obszarze
Natura 2000.
Zakresem zamówienia są następujące zamierzenia budowlane:
- montaż instrumentu rekreacyjnego dla dzieci – cymbałki drewniane,
- montaż instrumentu rekreacyjnego dla dzieci – cymbałki metalowe,
- montaż zjeżdżalni z domkiem i mostkiem,
- montaż karuzeli integracyjnej,
- montaż urządzenia sensorycznego – dzwonki rurowe,
- montaż huśtawki,
- montaż urządzenia sensorycznego – bębny,
- montaż piramidy pajęczej,
- montaż bujaka,
- montaż huśtawki najazdowej integracyjnej,
- montaż piaskownicy,
- montaż ławek rekreacyjnych,
- montaż stojaka na rowery,
- wykonanie alejek spacerowych,
- wykonanie utwardzenia terenu,
- wykonanie nasadzeń drzew wysokopiennych oraz dekoracyjnych drzew niskopiennych i
krzewów,
- wykonanie zasiewu trawy,
- tablica z regulaminem placu zabaw – treść należy uzgodnić z Zamawiającym.

UWAGA:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

Kosztorysy ofertowe są przykładowe. Załączone kosztorysy ofertowe określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone kosztorysy ofertowe nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.3. Zakres zamówienia obejmuje również :
- opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) dokumentacja powykonawcza,
b) oświadczenie kierownika budowy,
c) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
d) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
e) inne niezbędne dokumenty.
1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów :
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
UWAGA ;
Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych. Nie posiada progów, krawężników ani schodów stanowiących barierę dla osób na wózkach inwalidzkich.
UWAGA
Zadanie realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania i zainstalowania przy wykonanej inwestycji tablicy informacyjnej o dofinansowaniu z w/w programu. Treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
1.5. Kody określające dla przedmiotu zamówienia we wspólnym słowniku zamówień :
45000000-7 Roboty budowlane,
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
1.6. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
1.7. Termin wykonania zamówienia : Maksymalny termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w brzmieniu : Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470595,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489048,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.