Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221986/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00245756/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.U.LW.20.2024.Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 2346227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8907281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.U.LW.20.2024.Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-855d00e7-d18e-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.169 Zakup usługi oceny zewnętrznej ZAW PW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.U.LW.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Anna Jarosińska-Cyniak, Kietlin, ul. Radomszczańska 102, 97-500 Radomsko (oferta nr 1). Wykonawca, będący osobą fizyczną i jednocześnie osobą wskazaną do realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie załączonego do Oferty załącznika nr 5 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie spełnia warunków udziału zawartych w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), rozdział 6 - warunki udziału w postępowaniu punkty 1.4.1.1. i 1.4.1.2. i rozdział 7 - wykaz dokumentów i oświadczeń, w tym podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający wymagał zarówno od Wykonawcy jak i od osoby wskazanej do realizacji zamówienia wykonania co najmniej po jednej usłudze niezależnej od podmiotu ocenianego, oceny pełnej audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Wykonawca posiada doświadczenia w przeprowadzeniu oceny zewnętrznej audytu wewnętrznego z niezależną walidacją, natomiast nie posiada wymaganego doświadczenia w przeprowadzeniu oceny zewnętrznej pełnej. Informacyjnie podaje się, że Zamawiający odstąpił od poprawienia wartości VAT.Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 Wykonawcy Anna Jarosińska-Cyniak, Kietlin, ul. Radomszczańska 102, 97-500 Radomsko, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, ponieważ oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego Wykonawcy i osoby wskazanej do realizacji zamówienia.
2) BW Avisory Sp. z o.o., ul. Boczańska 25, 03-156 Warszawa (oferta nr 2).
Zamawiający pismem znak: nr ZP.U.LW.20.2024/DLiZ.261.7.2024 z dnia 28.03.2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 08.04.2024 r. W odpowiedzi Wykonawca w dniu 28.03.2024 r. napisał na platformę prowadzonego postępowania w cytuję: „…oświadczamy, że w przypadku podtrzymania opisanych przez Państwa wymagań – odstępujemy od ubiegania się o zamówienie w postępowaniu ZP.U.L.W.20.2024. …”.
Z uwagi na brak złożenia powyższych środków dowodowych we wskazanym terminie, Zamawiający pismem znak: nr ZP.U.LW.20.2024/DLiZ.261.8.2024 z dnia 09.04.2024 r. dodatkowo wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia do 12.04.2024 r.
W odpowiedzi Wykonawca w dniu 09.04.2024 r. napisał na platformę prowadzonego postępowania cytuję: „…W przypadku zmian wymagań i możliwości przedstawienia oświadczenia na spełnienie wskazanych wymogów przedstawimy takie oświadczenie, w innym przypadku odstępujemy od postępowania. …”. Przed złożeniem ofert, stosownie do art. 284 ust. 1 Pzp, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ albo … i wymagań. Wykonawca nie złożył takiego wniosku.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 Wykonawcy BW Avisory Sp. z o.o., ul. Boczańska 25, 03-156 Warszawa, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, ponieważ oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.