eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/903748

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfde9954-ec45-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034350/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Koszenie poboczy dróg gminnych

1.3.4 Koszenie terenów gminnych oraz placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Koszenie terenów zielonych rozmieszczonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański w latach 2024 i 2025:
a) Nie więcej niż 10-krotne i nie mniej niż 8-krotne w okresie trwania umowy, ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na placach gminnych i innych terenach zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański.
b) Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie mniejszej niż 106 380 m² i nie większej niż 115 430 m².
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie utylizację i zagospodarowanie odpadów na koszt Wykonawcy, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku. (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
d) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką terenów zielonych objętych zadaniem wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, arkusz pn. „Część nr 1” – Zakres rzeczowo - ilościowy na prace polegające na koszeniu terenów zielonych w roku 2024 i 2025”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 256511,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Koszenie parków rozmieszczonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański w latach 2024 i 2025:
a) Nie więcej niż 8-krotne i nie mniej niż 6-krotne w okresie trwania umowy, ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w parkach, na terenie gminy Pruszcz Gdański.
b) Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie mniejszej niż 92 805 m² i nie większej niż 105 105 m².
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie utylizację i zagospodarowanie odpadów na koszt Wykonawcy, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku. (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.)
d) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką terenów zielonych objętych zadaniem wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, arkusz pn. „Część nr 2” – Zakres rzeczowo - ilościowy na prace polegające na koszeniu parków na rok 2024 i 2025”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 179067,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Koszenie terenów działek gminnych w latach 2024 i 2025:
a) 4-krotne w okresie trwania umowy, ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach działek należących do Gminy Pruszcz Gdański.
b) Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie mniejszej niż 5 500 m² i nie większej niż 5 800 m².
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie utylizację i zagospodarowanie odpadów na koszt Wykonawcy, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku. (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
d) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką terenów zielonych objętych zadaniem wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, arkusz pn. „Część nr 3” – Zakres rzeczowo - ilościowy na prace polegające na koszeniu działek gminnych w roku 2024 i 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 4296,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Koszenie pasów terenu przystanków autobusowych będących w utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański w latach 2024 i 2025:
a) Nie więcej niż 8-krotne i nie mniej niż 6-krotne w okresie trwania umowy, ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów pasa terenu przystanków autobusowych:
- o szerokości 2 m liczonej od zewnętrznej krawędzi chodnika prostopadle do osi drogi , o długości 15 m przed i 15 m za osią – środkiem wiaty przystankowej, a na przystanku z zatoką na długości zatoki oraz dojście do wiaty przystankowej,
- na szerokości 2 m liczonej od zewnętrznej krawędzi chodnika prostopadle do osi drogi, o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15), a na przystanku z zatoką na długości całej zatoki – dla przystanków nie posiadających wiaty przystankowej,
- terenu pasa bez chodnika o szerokości 2 m liczonej od krawędzi jezdni prostopadle do osi drogi, o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15),
b) Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m² i nie większej niż 4 230 m².
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie utylizację i zagospodarowanie odpadów na koszt Wykonawcy – zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
d) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką terenów zielonych objętych zadaniem wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, arkusz pn. „Część nr 4” – Zakres rzeczowo - ilościowy na prace polegające na koszeniu terenów przystanków gminnych w roku 2024 i 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 7520,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Koszenie poboczy dróg gminnych w latach 2024 i 2025:
a) Nie więcej niż 6-krotne i nie mniej niż 4-krotne w okresie trwania umowy, koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg gminnych wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy dróg objętych zamówieniem.
b) Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie mniejszej niż 150 000 m² i nie większej niż 329 000 m².
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie utylizację i zagospodarowanie odpadów na koszt Wykonawcy, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku. (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
d) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką terenów zielonych objętych zadaniem wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, arkusz pn. „Część nr 5” – Zakres rzeczowo - ilościowy na koszenie poboczy dróg gminnych w latach 2024 i 2025.
e) Zamawiający wymaga, aby prace realizowane były zgodnie z postanowieniami zawartymi w dokumencie pn. „Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-09.01.03 Koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg gminnych gminy Pruszcz Gdański”, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 182777,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230860 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230860 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Pękala PPHU BE-KA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931324279

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230860 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109309,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151351,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109309,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANGRAS Daniel Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001

7.3.4) Miejscowość: Liniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109309,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27561,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Pękala PPHU BE-KA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931324279

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39931,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Pękala PPHU BE-KA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931324279

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANGRAS Daniel Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001

7.3.4) Miejscowość: Liniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.