eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 678 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60ad135-eb51-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026440/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w miejscowości Koniczynka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406695,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - zakresem objęte są elementy zamówienia zgłoszone we wniosku o dofinansowanie, tj.: wykonanie siłowni plenerowej, wykonanie boiska do gry w koszykówkę, montaż urządzeń małej architektury (m.in. ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, stolik do gier planszowych i tablica informacyjna), wykonanie oświetlenia zewnętrznego, urządzenie terenów zielonych, wykonanie wiaty ogniskowej przelotowej (punkty 2, 3, 4, 5, 6 i 7 w przedmiarze).
Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu elementów zagospodarowania;
b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno – kartograficznej;
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz ze szkicami i zestawieniem parametrów technicznych obiektu;
d) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
e) uzyskanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, zależnych od Wykonawcy.
f) inne prace związane z procesem budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja techniczna pn.: „Budowa wiaty ogniskowej przelotowej, rekreacyjnego boiska trawiastego wraz z urządzeniami oraz obiektów małej architektury.” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w miejscowości Koniczynka”, w tym: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej zwana STWiOR), Przedmiar w części dotyczącej zakresu zamówienia dla Części I i Części II, i stanowi ona stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, zwanym również dokumentacją techniczną.
Ponadto sposób realizacji zamówienia wynika z wzorów umowy załączonych do niniejszej SWZ – załącznika Nr 5a i 5b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 220271,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – wykonanie boiska do piłki nożnej (punkt 1 w przedmiarze).
Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu elementów zagospodarowania;
b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno – kartograficznej;
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz ze szkicami i zestawieniem parametrów technicznych obiektu;
d) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
e) uzyskanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, zależnych od Wykonawcy.
f) inne prace związane z procesem budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja techniczna pn.: „Budowa wiaty ogniskowej przelotowej, rekreacyjnego boiska trawiastego wraz z urządzeniami oraz obiektów małej architektury.” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w miejscowości Koniczynka”, w tym: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej zwana STWiOR), Przedmiar w części dotyczącej zakresu zamówienia dla Części I i Części II, i stanowi ona stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, zwanym również dokumentacją techniczną.
Ponadto sposób realizacji zamówienia wynika z wzorów umowy załączonych do niniejszej SWZ – załącznika Nr 5a i 5b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 186423,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569844,77 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350008,05 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.