eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-213ae93d-eaab-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Rekonstrukcja klatek schodowych Klonowa 5, Wiosny Ludów 30a, Wiosny Ludów 32a, Wiosny Ludów 32c, Zamenhofa 34d, Królowej Jadwigi 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.028.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167855,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach
Roboty polegać będą w szczególności na:
1) wymianie drzwi zewnętrznych
2) wstawieniu drzwi stalowych
3) wykonaniu i uzupełnieniu tynków
4) malowaniu tynków
5) naprawie posadzki i stopni
6) wymianie stolarki okiennej
7) uzupełnieniu balustrad schodowych
8) demontażu skrzynek, rozdzielnic, opraw, łączników, puszek, przewodów
9) demontażu liczników prądu
10) montażu opraw LED z czujnikiem ruchu, opraw z czujnikiem zmierzchu
11) montażu opraw oświetleniowych, puszek, łączników, odgałężników
12) montażu rur instalacyjnych, przewodów
13) montażu skrzynek licznikowych, tablic, liczników prądu
14) wykonaniu przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu
15) wykonaniu prób montażowych
16) montażu centrali domofonowej, tablicy przyzywowej, elektrozaczepu, samozamykacza
17) montażu urządzeń łączności wewnętrznej
18) montażu przewodów kabelkowych, wtynkowych
19) uruchomieniu i wykonaniu prób pomontażowych systemu domofonowego

2. Zamawiający wymaga, by na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ,
-Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
-Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,

UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
UWAGA! Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w zamieszkałym budynku i lokalach zamieszkałych i wymagają uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania drożności i czystości wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych.
4. Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiOR lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, masa jednostkowa, dopuszczalna rozpiętość i długość elementów, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych itp.),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
5. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna):
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 8 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 3 do SWZ).
7. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 8 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Oferty:
• PPHU MJ Marcin Jasiński, ul. Witosa 20, 41-400 Mysłowice,
cena 171 828,62 zł.,
• Zakład Remontowo Budowlany Jędrzejczyk, uI. Kukułek, 50B, 41-200 Sosnowiec, cena 174 998,16 zł.,
• KOLEN Sp z o.o., ul. Sobieskiego 11/ E6, 40-082 Katowice,
cena 176 790,26 zł.,
zostały odrzucone w dniu 06.05.2024 r. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy.
Tym samym najkorzystniejszą ofertą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu jest oferta Wykonawcy KRAJOVA Szymon Krajewski ul. Wojska Polskiego 132/73, 41- 208 Sosnowiec z ceną 197 066,44 zł, która przekracza o 15 782,45 zł brutto kwotę 181 283,99 zł brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie posiada środków, aby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.