eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6852100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6852102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b230122a-e762-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b230122a-e762-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013147/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1032733,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana”
2. Zamówienie obejmuje:

Zadanie nr 1
Rozbudowa Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy Dolnej
W zakres zadania wchodzi:
Nadbudowa jednej kondygnacji istniejącego budynku OSP w Lipnicy Dolnej, wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachowego wraz z zakupem i montażem dwóch syren sygnalizacyjnych. Zakres zadania obejmuje również stolarkę zewnętrzną drzwiową i okienną, tynki poddasza i klatki schodowej, izolacje poziome i wylewki poddasza, sufity podwieszane z ociepleniem wełną mineralną oraz rozbudowę wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, C.O., energii elektrycznej. Dodatkowo zadanie obejmuje wykonanie rurażu instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie instalacji odgromowej oraz instalacji teleinformatycznych.
Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym atesty materiałów, pomiary instalacji itp.)
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego.

Zadanie nr 2
Modernizacja kuchni Samorządowego Przedszkola w Rajbrocie
W zakres zadania wchodzi:
Kompleksowy remont kuchni w przedszkolu samorządowym w Rajbrocie wraz z przebudową i rozbudową instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej oraz budowa nowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wentylacje zaprojektowano dla pomieszczeń kuchni i zaplecza w układzie n1W1 - wentylacja mechaniczna nawiewno–wywiewna. Klimatyzacja zaprojektowana dla pomieszczenia kuchni w systemie SPLIT. Remont obejmuje również kompleksowe wyposażenie kuchni zgodne z odrębnym opisem. W zakres zadania wchodzi również wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie, posadzki, okładziny ścienne. W zakres zadania wchodzi również przeszkolenie pracowników kuchni z obsługi nowego wyposażenia
Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym atesty materiałów i wyposażenia, instrukcje, wykonanie pomiarów instalacji itp.)

Uwaga:
Ze względu na prace budowlane realizowane przy obiekcie czynnym – budynek Przedszkola, prace należy wykonywać i zaplanować na okres wakacyjny. Najwcześniej rozpoczęcie prac możliwe jest z początkiem czerwca po uzgodnieniu z dyrektorem Przedszkola natomiast zakończenie do 31 sierpnia 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna, opis wyposażenia, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego.

UWAGA!
Zamawiający informuje, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zadania wskazanego w rozdz.III SWZ, Zamawiający może utracić dofinansowanie. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia powstałej szkody związanej z utratą dofinansowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1373996,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1129140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana PROFILBUD Grzegorz Radzięta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681591904

7.3.4) Miejscowość: Rajbrot 310

7.3.5) Kod pocztowy: 32-725

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1129140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.