eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Dwa otwarte korty tenisowe



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dwa otwarte korty tenisowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/154395/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dwa otwarte korty tenisowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c419ec13-f70e-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Dwa otwarte korty tenisowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.13.2024.WNK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1021200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W części I przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej budowy dwóch otwartych kortów tenisowych o nawierzchni akrylowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Józefa Chełmońskiego 15 w Zduńskiej Woli wraz z wykonaniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych, a następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
2. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj. dz. nr ewid. 72/27; 72/32; 64; 81/10; 81/15; 81/13 ob. 12;
3. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach dla każdej z części:
1) I etap – opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych.
2) II etap – przeprowadzenie robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej i przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonym programie funkcjonalno – użytkowym.
5. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/omiescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.
6. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego
(załącznik do SWZ).
7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady
odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji
wynosi - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 778300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W części II przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej budowy obiektu sportowego – ścianki tenisowej przy ul. Józefa Chełmońskiego 15 w Zduńskiej Woli wraz z wykonaniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych, a następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
2. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj. dz. nr ewid. 72/27; 72/32; 64; 81/10; 81/15; 81/13 ob. 12;
3. Dotyczy Części II ETAP I – opracowanie dokumentacji projektowej na budowę obiektu sportowego, ścianki tenisowej, którego budowa nie wymagała pozwolenia na budowę w ramach zadania pn.: „Dwa otwarte korty tenisowe” na osiedlu Południe wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych.
Zakres opracowań:
a) koncepcja zagospodarowania terenu – (1 egz.),
b) mapa do celów projektowych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy),
c) projekt techniczny – (3 egz.),
d) projekt zagospodarowania terenu – (3 egz.)
e) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – (3 egz.),
f) kosztorys robót – (1 egz.),
g) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – (po 1 egz. dla każdej z branż)
h) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do złożenia zgłoszenia robót budowlanych,
i) uzyskanie na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy),
j) złożenie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli i uzyskanie przyjęcia powyższego zgłoszenia bez sprzeciwu na rzecz Zamawiającego.
4. Dotyczy Części II ETAP II– roboty budowlane i zagospodarowanie terenu, tj.
1) wytyczenie obiektu w terenie,
2) wykonanie robót budowlanych,
3) uporządkowanie terenu po budowie i terenów przyległych,
4) inwentaryzacja powykonawcza i operat kolaudacyjny.
5. Dotyczy części II Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) W ramach zadania należy zaprojektować i wybudować eliptyczną ścianką tenisową (cicha) o wymiarach 12mx3m:
2) Ścianka tenisowa żelbetowa eliptyczna o powierzchni gładkiej w kolorze szarym.
3) Ścianę żelbetową należy połączyć z ławą fundamentową.
4) Ścianę wykonać z betonu C30/37 W8 zbrojonej stalą klasy C (B500SP). Otulina części zagłębionej poniżej poziomu terenu – 50mm, powyżej poziomu terenu – 35mm.
5) Powierzchnię ściany wykonać jako gładka z ewentualnym użyciem gładzi cementowej. Powierzchnię ściany impregnować środkiem hydrofobizującym.
6) Fundament ściany wykonać w postaci ławy fundamentowej żelbetowej. o gr. 25 cm. Poziom posadowienia min. 100 cm ppt. Ławę należy wykonać na podkładzie z betonu o gr. 10 cm i otulinie 50 mm. Należy wykonać izolację przeciwwilgociową polimerowo – bitumiczną.
7) Zamontować piłkochwyty o wysokości 1m i szerokości 12m, na górnej krawędzi ścianki.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość zamontowania prefabrykowanej żelbetowej ściany tenisowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 242900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który mówi że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 29.04.2024 r. do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta. Ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 910 000,00 zł i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną – 1 312 010,67 zł Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1312010,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1312010,67 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 29.04.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.