eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Jasionnie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Jasionnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 041 38 610 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Jasionnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5a1322-f316-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093660/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Jasionnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową w Jasionnie.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2023.
3. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem nr 8 do SWZ , w skład której wchodzą:
a) Projekt budowlany budowy sali gimnastycznej
b) Projekt budowlany przyłączy wod - kan
c) Projekty techniczne: architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
e) Przedmiary robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do zamawiającego wpłynęło kilka wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, które łącznie zawierają kilkadziesiąt pytań dotyczących całej dokumentacji przetargowej, a w szczególności dokumentacji projektowej. Przy analizie dokumentacji projektowej w celu udzielenia wyjaśnień, zamawiający zauważył, że w dokumentacji wskazane są znaki towarowe niektórych urządzeń i materiałów. Ten fakt w myśl zapisów art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję oraz mógłby skutkować odebraniem części lub całości dofinansowania, którym zamówienie jest objęte. W związku z powyższym, mając na uwadze wystąpienie okoliczność powodującej nienależyte tj. niezgodne z ustawą Pzp opisanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz potrzebą czasu niezbędnego do wprowadzenia zmian tj. dostosowania dokumentacji projektowej do zgodnego z przepisami prawa stanu - należy stwierdzić, że dalsze prowadzenie niniejszego postępowania przetargowego jest nieuzasadnione i zachodzi konieczność jego unieważnienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.