eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych". Zakres: Pełnienie nadzoru inwestorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych”. Zakres: Pełnienie nadzoru inwestorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych”. Zakres: Pełnienie nadzoru inwestorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dcf6dcc-eb71-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085022/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Termomodernizacja Krytej Pływalni w Jarosławiu”- dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych - pełnienie nadzoru inwestorskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17709,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji pn; „Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu”. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych” i polegać będzie na wykonaniu nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych.

Zadanie obejmuje wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian w gruncie, docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem wraz z wykonaniem elewacji, docieplenie stropodachów, wymiana zewnętrznej stolarki okiennej , roboty remontowe.

Budynek pływalni nie jest objęty ochroną konserwatorską. Teren objęty inwestycją to działką Inwestora, o numerach ewid. gr. 2439/17, obręb nr 2 – miasto Jarosław.

W ramach zadania wykonane będzie:
- wymiana stolarki okiennej zewnętrznej,
- wymiana parapetów wewnętrznych,
- demontaż urządzeń SSWIN i ponowny montaż,
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż oświetlaczy LED po wykonanych robotach dociepleniowych,
- demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej łącznie z częścią stropodachu,
- docieplenie od zewnątrz elewacji budynku,
- ocieplenie stropów i stropodachów w części wentylowanych i niewentylowanych,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- pompy ciepła powietrze-woda z pełnymi robotami towarzyszącymi i rozruchem instalacji,
- oświetlenie wewnętrzne,
- montaż instalacji fotowoltaicznych,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.

W zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji.

Lokalizacja inwestycji:

Inwestycja zlokalizowana jest w Jarosławiu na działce o nr ewid. gr. 2439/17 – obręb 2, dotyczy budynku Krytej Pływalni przy Hali Sportowej w Jarosławiu przy ul. Sikorskiego 5B. Roboty powinny obejmować wszystkie budynki wchodzące w skład kompleksu krytej pływalni.

Stan istniejący budynku:

Budynki1,2,3.
• budynek podpiwniczony z dwoma kondygnacjami nadziemnymi w części usługowo biurowej i jedną kondygnacją nadziemna hali basenu,
• kubatura - 14841,60 m3,
• powierzchnia użytkowa – 3621,75 m2,
• Powierzchnia zabudowy – 1750,96 m2,
• wysokość obiektu - 8.96 m,
• ocieplenie stropodachu,
• izolacja termiczna ścian- 5 cm,
• stropodach ocieplony,
• wykonana izolacja termiczna ścian,
• kubatura - 7 048 m3,
• powierzchnia użytkowa – 1 745,80 m2.

W ramach inwestycji zakres prac obejmuje:

Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją inwestycji i jej finansowaniem wraz z faktycznym potwierdzeniem wykonanych robót, a także kontrolowania rozliczeń budowy wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót.
Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, a w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia.
Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania obowiązków jakie ciążą na Inwestorze (Zamawiającym).
Uwaga!
• Wykonawca podczas prowadzenia prac budowlanych zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z kierownictwem placówki.
• Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63084,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji Janusz Sobieraj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941429489

7.3.3) Ulica: Dobra 94 B

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.