Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236181/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usługa kompleksowego utrzymania Wodnego Placu Zabaw wraz z utrzymaniem czystości węzła sanitarnego oraz obsługą fontann na Rynku Głównym w Jaworznie i Rynku w Byczynie (ul. Na Stoku)”.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-219babfc-dc62-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie infrastrukturą drogową
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usługa kompleksowego utrzymania Wodnego Placu Zabaw wraz z utrzymaniem czystości węzła sanitarnego oraz obsługą fontann na Rynku Głównym w Jaworznie i Rynku w Byczynie (ul. Na Stoku)”.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219babfc-dc62-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046304/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Usługa kompleksowego utrzymania Wodnego Placu Zabaw wraz z utrzymaniem czystości węzła sanitarnego oraz obsługą fontann na Rynku Gł. w Jaworznie i Rynku w Byczynie (ul.Na Stoku)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZDIM.SA.222.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze wodnego placu zabaw (zwanej dalej: WPZ) obejmującej: serwis, konserwację technologii, montaż zabawek przed uruchomieniem (rozruch), zazimowanie i utrzymanie czystości węzła sanitarnego wraz z terenem zielonym oraz konserwacji i obsłudze fontann zabudowanych na Rynku Głównym w Jaworznie i Rynku w Byczynie. 2. Szczegółowy zakres prac i czynności na WPZ, tj. m.in. utrzymanie czystości węzła sanitarnego, konserwacji i serwisu fontann na Rynku Głównym i Rynku w Byczynie zawierają załączniki nr 1-9 do wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ tj.
1) Załącznik Nr 1: zakres prac obejmujących wymagania związane z bieżącym nadzorem, obsługą, serwisem, konserwacją technologii, utrzymaniem czystości węzła sanitarnego wraz z terenem zielonym na Wodnym Placu Zabaw.
2) Załącznik Nr 1a: opis obiektu Wodnego Placu Zabaw
3) Załącznik Nr 2: zakres prac obejmujących wymagania związane z obsługą konserwacji i serwisem fontann zabudowanych na Rynku Głównym w Jaworznie i Rynku w Byczynie
4) Załącznik Nr 3: wzór Dziennik Pracy,
5) Załącznik Nr 4: wzór protokół odbioru jakościowego
6) Załącznik Nr 5: notatka służbowa,
7) Załącznik Nr 6: wzór karty kontroli czystości i dezynfekcji,
8) Załącznik Nr 7: oferta Wykonawcy,
9) Załącznik Nr 8: mapka terenu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387191,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387191,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387191,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMA Marian Wąsowicz Szydłów,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910195784
7.3.3) Ulica: ul.Brzozowa 2 Szydłów
7.3.4) Miejscowość: Tułowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387191,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-13 do 2024-10-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont pomieszczenia sali gimnastycznej w budynku oraz wykonanie indywidualnego zabezpieczenia przedlicznikowego dla układów pomiarowo-rozliczeniowych w budynku SOSW w Jaworznie ul. Wyzwolenia 11
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Budowa budynku gospodarczego z przeznaczeniem na cele magazynowe i szkoleniowo-dydaktyczne w OSP Dąbrowa Narodowa.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji odgromowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Jaworznie przy ul. Wyzwolenia 4
- "Wykonanie hydroforni w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Jaworznie przy Feliksa Kamińskiego 12"
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana orynnowania i wymiana instalacji odgromowej na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Modernizacja placów zabaw
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.