eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Konserwacja oświetlenia drogowego oraz rozdział sieci oświetlenia drogowego, na rok 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia drogowego oraz rozdział sieci oświetlenia drogowego, na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia drogowego oraz rozdział sieci oświetlenia drogowego, na rok 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c9251c-c026-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021120/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Usługa utrzymania oświetlenia ulic, placów i dróg ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę – firmę Tauron Nowe Technologie S.A., ponieważ spółka ta jest właścicielem sieci oświetleniowej i posiada do niej prawa majątkowe.
Oprawy oświetleniowe Gminy są częściowo zamontowane na słupach Tauronu, częściowo na sieci napowietrznej skojarzonej z siecią niskiego napięcia zasilającej klientów Tauron, a częściowo wpięte w urządzenia techniczne stanowiące własność Tauron i nie mogą samodzielnie funkcjonować ze względów technicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.55.2024.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, oświetlenia dróg, placów, parków i parkingów na terenie miasta i gminy Namysłów (w tym 2352 szt. punktów świetlnych).
Zakres:
1. Coroczne oględziny sieci oświetlenia: placów, dróg i parków, zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Namysłów.
2. Wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów eksploatacyjnych sieci oświetlenia w terminach i zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Wymiana niesprawnych źródeł światła.
4. Utylizacja niesprawnych źródeł światła, pochodzących z wymiany.
5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej.
6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności eksploatacyjnej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych.
7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę uszkodzonych ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów itp.).
8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających na słupach i wysięgnikach.
9. Wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw oświetleniowych oraz dostosowanie zabezpieczeń do wielkości poboru mocy.
10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających.
11. Kontrola prawidłowości czasów włączania i wyłączania oświetlenia, regulacja oraz wymiana uszkodzonych zegarów sterujących.
12. Prowadzenie wymaganej dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia oraz prowadzenie rejestru zgłoszeń,
2) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o zamiarze wyłączenia instalacji oświetleniowej celem dokonania napraw,
3) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o usunięciu awarii i wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych, w ciągu 7 dni od daty wykonania,
4) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o braku możliwości dokonania naprawy w ramach umowy, z podaniem przyczyny awarii, w ciągu 7 dni od daty podjęcia próby wykonania naprawy,
5) zabezpieczania i oznakowania każdorazowo, we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, terenu prowadzonych prac,
6) poniesienia odpowiedzialności cywilnoprawnej za szkody wyrządzone na ludziach lub mieniu, w trakcie lub wskutek prowadzonych działań mających związek z realizacją umowy, a wynikających z nieprawidłowej realizacji zadania, złej organizacji pracy lub zaniedbań.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) całodobowej obsługi sieci oświetleniowej za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej pod wskazany nr telefonu lub adres e-mail przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę,
2) podjęcia niezwłocznych działań interwencyjnych sytuacjach wyjątkowych takich jak:
- kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
- stan sieci oświetleniowej i jej elementów składowych stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
- w przypadkach spowodowanych np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich,
- wystąpienia niesprawności fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4 kV,
3) w przypadku braku zasilania w sieci oświetleniowej - lokalizacji i usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
4) niezwłocznego podejmowania niezbędnych działań w sytuacjach awaryjnych, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, termin wykonania nie może przekroczyć 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonawcy awarii na wskazany w umowie adres e-mail lub numer telefonu,
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia nowe wyroby budowlane spełniające wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 z dnia 2021.07.05).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991076556, REGON: 930810615

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.