Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów gminy Nieporęt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieporęt
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nieporęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nieporet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów gminy Nieporęt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6485eee-d090-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gm. Nieporęt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Józefów – rejon ulicy Strużańskiej i ulicy Objazdowej, w gminie Nieporęt” w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXII/91/2022 z dnia 1 września 2022 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 81 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Nieporęt – rejon osiedla Las i osiedla Górki, w gminie Nieporęt” w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/102/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 109 ha4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Nieporęt – rejon ulicy Zwycięstwa i ulicy Małołęckiej, w gminie Nieporęt” w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/103/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 289 ha;4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Nieporęt – zachodni rejon ulicy Zegrzyńskiej, w gminie Nieporęt” w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/104/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 46 ha4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru sołectwa Białobrzegi – rejon ulicy Wczasowej, w gminie Nieporęt”, w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/105/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 97 ha4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Zadanie nr 6 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Józefów – rejon po południowej stronie ulicy Strużańskiej, w gminie Nieporęt”. w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/106/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 119 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Zadanie nr 7 – Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Katy Węgierskie – rejon ulicy Bagiennej, w gminie Nieporęt” w zakresie określonym uchwałą Rady Gminy Nieporęt Nr LXXVII/107/2023 z dnia 24 sierpnia 2023 r. Powierzchnia terenu objęta projektem planu wynosi ok. 98 ha;4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100510 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego grmoskiego 1 lok 42
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110099 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego Gromskiego 1 lok. 42
7.3.4) Miejscowość: Rzeszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego Gromskiego 1 lok 42
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100099 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego Gromskiego 1 lok. 42
7.3.4) Miejscowość: Rezszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104099 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego Gromskiego 1 lok. 42
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115099 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego Gromskiego 1 lok 42
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105099 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Grzebyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132405873
7.3.3) Ulica: Antoniego gromskiego 1 lok 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-233
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
- Opracowanie planu ogólnego gminy Tuchomie.
- Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasto Reda wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko.
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Dobrzyniewo Duże
- Opracowanie planu ogólnego gminy Godziszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.