eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aaa5347-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sceny wraz z wyposażeniem w ramach projektu "Rewitalizacja historycznego obiektu Akademii Zamojskiej w Zamościu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.15.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu.
2. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy zgodnie z warunkami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia jest udzielany bez podziału na części Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu,
2) montaż sceny na dziedzińcu,
3) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników,
4) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt, przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu.
5. Szczegółowy wykaz elementów objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Polska, województwo lubelskie, Zamość: Miejscem docelowym użytkowania przedmiotu zamówienia będzie dziedziniec Akademii Zamojskiej, ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość.
7. Zamówienie obejmuje również udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymaganiami na dostarczony sprzęt, a także przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu.
8. Dostawa z wniesieniem oraz montaż urządzeń będących przedmiotem umowy odbędzie się w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, w terminie szczegółowym ustalonym z Zamawiającym.
9. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym, a także montażu, obciążać będzie Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Wszystkie elementy będą bezpieczne, kompletne, wolne od wad, będą spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, będą dopuszczone do obrotu handlowego, a także będą odpowiadały wymaganiom polskich norm, jeżeli takowe obowiązują.
11. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji - odpowiednio do danego urządzenia czy sprzętu – jeśli są wymagane i niezbędne do prawidłowego użytkowania,
12. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczone od dnia przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
14. Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Szczegółowe kryteria równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne
W dniu 12 kwietnia 2024 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00283410/01.
Zgodnie z art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji warunków zamówienia.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 23 kwietnia 2024 r. do godz. 09:00 została złożona 1 oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS
ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość
Oferta tego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b i c ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wobec braku innych ofert, uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.