Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont dwóch sal rozpraw z dwoma pomieszczeniami przyległymi prowadzony w systemie „zaprojektuj i zbuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bgpz624@uprp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c680d273-e148-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona własności przemysłowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont dwóch sal rozpraw z dwoma pomieszczeniami przyległymi prowadzony w systemie „zaprojektuj i zbuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c680d273-e148-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206890/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont sal konferencyjnych wraz z pomieszczeniami przyległymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG-PZ.26.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu (wraz z dokumentacją wykonawczą oraz projektami branżowymi) pomieszczeń sal rozpraw wraz z pomieszczeniami przyległymi stanowiącymi zaplecze dla obsługi sal rozpraw w starej części budynku w Urzędzie Patentowym RP. Siedziba Urzędu Patentowego RP znajduje się u zbiegu ulic Al. Niepodległości i Stanisława Rychlińskiego w Warszawie.
Stary budynek został wzniesiony w okresie międzywojennym i wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków m. st. Warszawy (SR009857).
Projektowanie i realizacja remontu sal rozpraw wraz z pomieszczeniami przyległymi stanowiącymi zaplecze dla składów orzekających ma na celu dostosowanie pomieszczeń do warunków Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz do zapewniania większej dostępności do prowadzenia rozpraw poprzez zastosowanie nowoczesnych urządzeń audio/video wg wytycznych zawartych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PF-U), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451200-5 - Zakładanie paneli
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu najwyżej ocenioną ofertę (Wykonawcy EKO-PARKIET Sp. z o.o.) Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca „odstąpił od ww. oferty” i nie złożył podmiotowych środków dowodowych.Cena oferty drugiego Wykonawcy IKA BUD WÓJCIK Sp. z o.o. sp.k. (580 560,00 zł) znacznie przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (387 265,50 zł).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303318,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594090,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.