eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chąśno › "Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 55

1.5.2.) Miejscowość: Chąśno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838-14-23

1.5.8.) Numer faksu: 46 838-14-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7727f60c-d5ad-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7727f60c-d5ad-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017424/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej” w ramach operacji: „Poprawa Gospodarki wodno-ściekowej poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przebudowę stacji uzdatniania wody w Skowrodzie Południowej”.
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 .
2. Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik Nr 12 do SWZ, obejmuje kompleksowe rozwiązania techniczne przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w Skowrodzie Południowej wraz z niezbędnymi do prawidłowego jej funkcjonowania elementami. W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania:
1) projekt techniczny branży sanitarno-technologicznej,
2) projekt techniczny branży konstrukcyjno-budowlanej,
3) projekty techniczne branży elektrycznej (2 szt.)
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. w zakresie branży sanitarno-technologicznej:
- wymianę filtrów ciśnieniowych pospiesznych wraz z rurociągami i armaturą,
- wymianę instalacji sprężonego powietrza,
- montaż sterylizatora UV i chloratora,
- przebudowę kanalizacji wód popłucznych,
- wymianę odcinków rurociągów tłocznych i odcinka rurociągu ssawnego,
- wymianę wodociągów potrzeb własnych,
- rozruch technologiczny Stacji Uzdatniania Wody,
- wykonanie robót towarzyszących i uzupełniających
3.2. w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej: przebudowę i nadbudowę budynku Stacji Uzdatniania Wody obejmujące m.in. następujące prace:
- rozbiórkę całego dachu ze wszystkimi warstwami,
- wykonanie podmurówek,
- wykonanie rdzeni i wieńce żelbetowych,
- wykonanie drewnianej konstrukcji dachu wraz z ociepleniem i izolacją,
- wykonanie pokrycia dachu z blacho dachówki wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem,
- wykonanie podbitki dachowej,
- wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. roboty wyburzeniowe, tynkarskie, malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej),
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
- wykonanie fundamentu pod filtr ciśnieniowy,
- wykonanie fundamentu pod centralny mieszacz,
- wzmocnienie stropu,
- przebudowę komina wentylacyjnego,
- wykonanie opaski budynku z kostki brukowej betonowej z obrzeżem,
- utwardzenie zjazdu z drogi gminnej i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej,
- wymianę furtki wejściowej i bramy wjazdowej,
- remont istniejącego zbiornika wody,
- wykonanie robót towarzyszących i uzupełniających
3.3. w zakresie branży elektrycznej:
- modernizację członu rozdzielnicy głównej o montaż rozłącznika bezpiecznikowego dla podłączenia instalacji PV,
- modernizację aparatury zasilająco-sterowniczej w członie potrzeb ogólnych,
- wymianę instalacji odgromowej budynku SUW,
- wymianę opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego w budynku SUW,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- montaż instalacji uziemienia,
- wykonanie robót towarzyszących i uzupełniających
3.4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- przeprowadzenie wymaganych badań, prób i sprawdzeń,
-uzyskanie odbioru zamontowanych urządzeń technologicznych przez Urzędu Dozoru Technicznego

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 10 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)
b) Załącznik Nr 11 do SWZ - Przedmiary robót
c) Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa

5. Gwarancja:
5.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i urządzenia wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
5.2. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
5.3. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262522-6 - Roboty murarskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1106955,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1106955,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEWOKAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341881827

7.3.3) Ulica: ul. Sochaczewska 52

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji fotowoltaicznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1106955,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.