eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Budowa ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin - etap II, w tym: Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż drogi do Krzyża od DK 22



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin – etap II, w tym: Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż drogi do Krzyża od DK 22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin "W Sercu Borów Tucholskich"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524829968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954852

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek.gmin@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwiazek-gmin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin – etap II, w tym: Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż drogi do Krzyża od DK 22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba5ac9e-f708-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227118,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin – etap II, w tym: Budowa odcinka
ścieżki rowerowej wzdłuż drogi do Krzyża od DK 22.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
1.2. Roboty ziemne.
1.3. Ścieżka rowerowa o nawierzchni żwirowo-gliniastej.
1.4. Ścieżka rowerowa o nawierzchni z kostki betonowej.
1.5. Zjazdy z płyt YOMB.
1.6. Elementy ulic.
1.7. Elementy BRD.
1.8. Zieleń.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie
zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi krajowej decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym (uzgodnienie w
dokumentacji projektowej).
4. Wykonawca przed rozpoczęciem prac na terenach leśnych uzyska stosowną zgodę Lasów Państwowych – Nadleśnictwo
Czersk (uzgodnienie w dokumentacji projektowej).
5. Wykonawca ustawi 2 szt. tablic informacyjnych przymocowanych do metalowego stelażu. Wzór poda Zamawiający na
przekazaniu placu budowy.
6. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób prace, aby nie uszkodzić istniejącego drzewostanu na terenach leśnych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania przejętego placu budowy.
8. W przypadku wyznaczenia objazdów na czas wykonywania robót, wykonawca zobowiązany jest do ich uzgodnienia z
odpowiednimi zarządcami dróg oraz utrzymywania na swój koszt.
9. W razie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Budowy jest zobowiązany zgłosić ten fakt
zamawiającemu pisemnie wraz z uzasadnieniem. Każdy taki przypadek będzie indywidualnie rozpatrywany przez
zamawiającego. Do realizacji tych robót będzie można przystąpić po uzyskaniu akceptacji zamawiającego.
10. Odpady powstałe w wyniku realizacji inwestycji wykonawca powinien zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Pozyskany humus należy wykorzystać w maksymalny sposób na warstwę
humusu skarp i przeciwskarp. Grunt nadający się do wbudowania można po przebadaniu (stwierdzeniu przydatności) i
uzyskaniu zgody od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykorzystać do budowy drogi.
11. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
12. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń,
wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne.
Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując
przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
13. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów.
Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze
swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
14. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz
oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to
produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego,
zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
15. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.
22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
15.1. wykonywanie czynności związanych robotami ziemnymi,
15.2. wykonywanie prac związanych z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego (koparek, ładowarek, równiarek, itp.)jak i
sprzętu pozostałego (np. zagęszczarek)
15.3. wykonywanie prac związanych z budową ścieżki rowerowej,
15.4. wykonywanie pozostałych robót drogowych,
15.5. wykonywanie prac związanych z budową kładek rowerowych.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249889,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365082,71 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.