eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji
oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 10

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-875

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303333

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00297287

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.

Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej

Po zmianie:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.

Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. oraz 08.05.2024 godz. 16:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-08 08:00

Po zmianie:
2024-05-14 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-08 08:05

Po zmianie:
2024-05-14 08:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-06

Po zmianie:
2024-06-12

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

DODATKOWY TERMIN OBOWIĄZKOWEJ WIZJI LOKALNEJ: 08.05.2024 GODZ 16:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.