eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Józefowa w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Józefowa w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jozefow.ezamawiajacy.pl/pn/jozefow/demand/145420/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Józefowa w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0584460-c97d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038596/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Konserwacja zieleni miejskiej (koszenie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174680 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi:
a) zebranie przed koszeniem odpadów z trawników oraz przewiezienie ich do kontenera miejskiego Zamawiającego znajdującego się przy ul. Jarosławskiej;
b) wykaszanie trawników w pasach drogowych dróg utwardzonych na terenie miasta; wysokość trawy po skoszeniu ok. 5 cm;
c) wykoszenie pozostawionych fragmentów trawników na terenie płaskim przy barierach, wygrodzeniach, słupach, latarniach, itp. (w tym chwastów oraz samosiewów drzew i krzewów znajdujących się w obrębie trawników) na wysokość 5 cm;
d) wykoszenie fragmentów chodników przy barierach, wygrodzeniach, słupach, latarniach, itp. (w tym chwastów oraz samosiewów drzew i krzewów) na wysokość 5 cm;
e) bieżące, równoległe z postępem koszenia, usuwanie pokosu z utwardzonych terenów przyległych – jezdni, dróg dla rowerów, chodników, opasek, itp.;
f) wygrabienie pokosu z całej skoszonej w danym dniu powierzchni;
g) wywóz i zagospodarowanie odpadów najpóźniej do godz. 8:00 dnia następnego.
2) Koszenie poszczególnych ulic odbywać się będzie zgodnie z częściowymi zleceniami przekazywanymi przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że okres wykonywania wykoszenia 5 ha nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
3) Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do prac objętych zleceniem na wskazanym przez Zamawiającego odcinku w ciągu 3 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. W szczególnych przypadkach wynikających z warunków
atmosferycznych terminy mogą ulec zmianie (wydłużeniu).
4) Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia nie może używać dmuchaw;
5) Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek używania osłon
w celu osłonięcia ogrodzeń posesji oraz zaparkowanych samochodów uniemożliwiając powstanie szkód.
6) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
7) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji . Wartość zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zasady zlecania opcji zawarte są w Załączniku Nr 12 do SWZ (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.