eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ceaea9-b3af-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1616141,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Modernizacja w budynku Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich

OPIS ZADANIA NR 1:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych na poziomie I piętra części administracyjnej przedszkola. Jest to budynek znajdujący się w ewidencji zabytków.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1. Opracowanie projektu wykonawczego i wymianę instalacji elektrycznej z oprawami oświetleniowymi na oprawy LED,
2. Remont węzła sanitarnego ( WC, łazienka, kuchnia socjalna)
i pomieszczenia socjalnego,
3. Wymiana części stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe
i z pcv w piwnicach - wymagane uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków,
4. Wymiana parapetów wewnętrznych,
5. Remont pomieszczeń - naprawa tynków ścian i sufitów po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni do malowania
i malowanie farbami ceramicznymi.
6. Remont fragmentów pokrycia z dachówki wraz z obróbkami blacharskimi - likwidacja przecieków.

Dokładny zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 158588,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich

OPIS ZADANIA NR 2:

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z wytycznymi PFU
i załączonymi dokumentami, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień oraz wykonanie prac budowlanych wraz z przekazaniem do użytkowania zamierzenia inwestycyjnego pn: "Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego
przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich".
Dokładny zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.
2. Wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej w-g wymogów Programu Polski Ład
Wzór tablicy informacyjnej:
Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
1) Nazwa zadania: "Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich"
2) Wymiary tablicy informacyjnej: 180 x 120 cm
3) Ilość tablic: 1 szt.
4) Objaśnienia dotyczące wykonania tablicy informacyjnej:
- materiał: płyta kompozytowa, tworzywo sztuczne pleksi lub PCV,
- grubość: min 3 mm (Zamawiający dopuszcza umieszczenie tablicy na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią),
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 1457553,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana KATAN Adam Katan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141383930

7.3.3) Ulica: Poznańska 22

7.3.4) Miejscowość: Siemianice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.