eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - I



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/429789

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0f4e14-e2a0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 971287,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1.1.1. Część 1 - Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Warszawska 12/5,
ul. Myśliwska 5/9, ul. Pszczyńska 6/8, ul. Przemysłowa 17/5.
1.1.2. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, podłogowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan. i gaz, zduńskich.
1.1.3. Jednocześnie przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: zaprojektowania wydzielenia pomieszczenia łazienki z wc z pomieszczenia kuchni (ul. Warszawska 12/5), zaprojektowania wykonania pomieszczenia łazienki z wc w miejscu obecnych pomieszczeń wc1 i wc2 oraz z części przedpokoju, zaprojektowanie zmiany funkcji pomieszczeń (ul. Przemysłowa 17/5), wykonanie projektu na dobudowę nowego przewodu kominowego, spalinowego, gazowego dla podłączenia kotła gazowego c.o. wg wskazań zakładu kominiarskiego, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz uchwały wspólnoty mieszkaniowej, wykonanie projektu na dobudowę nowych przewodów wentylacyjnych dla łazienki z wc i dla kuchni wg wskazań zakładu kominiarskiego, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz uchwały wspólnoty mieszkaniowej, projekt na gazową instalacje c.o. należy wykonać projekt techniczny i uzyskać pozwolenie na budowę oraz uchwałę wspólnoty mieszkaniowej, uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej (ul. Myśliwca 5/9), projekt na gazową instalacje c.o. – projekt techniczny wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz uchwałę wspólnoty mieszkaniowej, uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej (ul. Pszczyńska 6/8) i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
1.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, .
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Warszawskiej 12/5;
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Warszawskiej 12/5;
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Myśliwca 5/9;
• Relacją i Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Myśliwca 5/9;
• Zgodami i informacjami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Myśliwca 5 – dot. ul. ul. Myśliwca 5;
• Warunkami przyłączenia do sieci gazowej Polskiej Spółki Gazownictwa - dot. ul. Myśliwca 5/9;
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Przemysłowa 17/5;
• Zgodami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Przemysłowa 17 – dot. ul. Przemysłowa 17/5;
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Przemysłowa 17/5;
• Relacją Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Pszczyńska 6/8;
• Warunkami przyłączenia do sieci gazowej Polskiej Spółki Gazownictwa - dot. ul. Pszczyńska 6/8;
które stanowią Załącznik Nr 1.1.b do SWZ.

1.1.5. Zamawiający wymaga, aby cena dokumentacji projektowej, świadectw charakterystyki energetycznej nie przekroczyła 5% ceny całkowitej oferty w zakresie danych lokali mieszkalnych.

Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1xs9AAe7yBKyhAxNraA2TtAeegugsgloo/view?usp=sharing

2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ).

4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2.1. i 2.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 421594,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1.2. Część 2 - Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnych przy ul. Baczyńskiego 1/4, ul. Królowej Jadwigi 13/10, ul. Skwer Osiedlowy 4C/5.
1.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują
m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, podłogowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan.
1.2.2. Jednocześnie przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: zaprojektowania i wykonanie dobudowy nowego przewodu kominowego, spalinowego, gazowego dla podłączenia kotła gazowego dwufunkcyjnego; wykonania projektu na dobudowę nowego przewodu wentylacyjnego łazienki z wc; projektu na gazową instalację c.o.; uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej (ul. Królowej Jadwigi 13/10), zaprojektowania i wykonania projektu na dobudowę nowego przewodu wentylacyjnego dla łazienki z wc z przejściem przez strop i dach; uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej (ul. Baczyńskiego 1/4), wykonanie projektu na gazową instalację c.o., uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej (ul. Skwer Osiedlowy 4c/5).
1.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
1.2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Baczyńskiego 1/4;
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Baczyńskiego 1/4;
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Królowej Jadwigi 13/10;
• Zgodami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Królowej Jadwigi 13 – dot. ul. Królowej Jadwigi 13/10;
• Warunkami przyłączenia do sieci gazowej Polskiej Spółki Gazownictwa - dot. ul. Królowej Jadwigi 13/10;
• Zaświadczeniem Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. ul. Skwer Osiedlowy 4C/5;
• Zgodami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Skwer Osiedlowy 4 – dot. ul. Skwer Osiedlowy 4C/5;
• Warunkami przyłączenia do sieci gazowej Polskiej Spółki Gazownictwa - dot. ul. Skwer Osiedlowy 4C/5;
które stanowią Załącznik Nr 1.2.b do SWZ.

1.2.5. Zamawiający wymaga, aby cena dokumentacji projektowej, świadectw charakterystyki energetycznej nie przekroczyła 5% ceny całkowitej oferty w zakresie danych lokali mieszkalnych.


Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1xs9AAe7yBKyhAxNraA2TtAeegugsgloo/view?usp=sharing

2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ).

4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2.1. i 2.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 306684,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1.3. Część 3 - Roboty modernizacyjne w lokalu mieszkalnych przy ul. Kołłątaja 10A/4, ul. Grota Roweckiego 5/29, ul. Jaskółcza 11A/1.
1.3.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują
m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko – malarskich, stolarskich, posadzkowych, podłogowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan., zduńskie.
1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.3.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
1.3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Kołłątaja 10A/4;
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Grota Roweckiego 5/9 ;
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Grota Roweckiego 5 – dot. ul. Grota Roweckiego 5/9;
• Warunkami przyłączenia do sieci gazowej Polskiej Spółki Gazownictwa - dot. ul. Grota Roweckiego 5/9;
• Opinią Zakładu Kominiarskiego – dot. ul. Jaskółcza 11A/1;
• Zgodami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jaskółcza 11A – dot. ul. Jaskółcza 11A/1;
które stanowią Załącznik Nr 1.3.b do SWZ.

Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1xs9AAe7yBKyhAxNraA2TtAeegugsgloo/view?usp=sharing

2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ).

4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2.1. i 2.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 243008,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną Wykonawcy Med Investment Group Sp. z o.o., ul. Legionów 3, 42-600 Tarnowskie Góry przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, po uchyleniu się od podpisania umowy Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IDEA Krystian Wolnik, ul. Stalmacha 13A/24, 41-400 Mysłowice, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający po analizie możliwości finansowych uznał, że nie ma możliwości zwiększenia w/w kwoty do ceny oferty Wykonawcy Med Investment Group Sp. z o.o., ul. Legionów 3, 42-600 Tarnowskie Góry tj. do kwoty 535 145,42 zł brutto.
Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie posiada możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający odstąpił od oceny i badania ofert złożonych w postępowaniu w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ zgodnie z komentarzem Urzędu Zamówień Publicznych do art. 255 pkt 3 Pzp (Vide H. Nowak, M. Winiarz (red.) Prawo Zamówień Publicznych. Komentarz. Warszawa 2021), w przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez zamawiającego. Hołdując racjonalności, przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a zamawiający tego limitu nie zmieni. Sformułowanie przepisu („zamawiający unieważnia”) prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zachodzi jedna z dwóch alternatywnych przesłanek, a zamawiający nie może lub nie chce zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający na podstawie zapisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352998,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535145,42 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394888,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394888,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324722,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sponsor Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261273237

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 90

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324722,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256993,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318255,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318255,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IDEA Krystian Wolnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220796048

7.3.3) Ulica: Stalmacha 13A/24

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256993,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.