eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie awaryjnego zasilania energetycznego budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45 d w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie awaryjnego zasilania energetycznego budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45 d w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 45d

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-078

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 50 61 200

1.5.8.) Numer faksu: 17 50 61 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49e27246-da2b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Organ Kontroli Państwowej lub Ochrony Prawa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie awaryjnego zasilania energetycznego budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45 d w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e27246-da2b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227123/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie awaryjnego zasilania energetycznego budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3036-7.261.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249335,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie publiczne dotyczy dostawy agregatu prądotwórczego wraz uruchomieniem i wykonaniem niezbędnych robót budowlanych do budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie przebudowy rozdzielni elektrycznej,
b) wykonanie fundamentu pod agregat
c) dostawę, montaż i rozruch agregatu prądotwórczego,
d) wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, skuteczności ochrony przeciw porażeniowej i rezystancji przewodów, uziemienia, prób obciążeniowych.
e) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
f) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi agregatu.
g) okresowe przeglądy gwarancyjne.
3.Podstawowe parametry agregatu prądotwórczego:
- moc znamionowa 175kVA/140 KW
- prąd znamionowy PRP-252 A
-częstotliwość 50 HZ
-napięcie 400V
-emisja spalin stage I
-rodzaj paliwa Diesel (EN 590)
-gwarantowana moc akustyczna Lwa 97dBa
-ciśnienie akustyczne z 7 m Lpa 68,4+/-1,7 dBa
-wymiary obudowy: dł. 3354 mm, szer.1162 mm, wysokość 1926 mm
-wersja agregatu -wyciszona
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306683,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324773,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306683,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAST GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180001905

7.3.3) Ulica: Aleja 3 Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-391

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306683,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.