eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 24 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d522290-e69d-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026519/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188402,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy "
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów drogowych przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Bielsk wraz z wbudowaniem w drogi w roku 2024, wykonywane z podziałem na części:

CZĘŚĆ 1

Krótki opis:
Lokalizacja: drogi na terenie GMINY BIELSK położone w sołectwach: Dębsk, Giżyno, Konary, Leszczyn Księży, Leszczyn Szlachecki, Śmiłowo, Tłubice, Tchórz, Ułtowo, Zakrzewo, oraz inne drogi na terenie Gminy Bielsk wskazane przez Urząd Gminy.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw z podziałem na:
Zadanie 1- Dostawa tłucznia kamiennego, z wyłączeniem wapiennych, frakcji 16 – 31,5 mm w ilości planowanej ok. 1162 ton.
Zadanie 2 –Dostawa pospółki żwirowej ze złóż piaskowo – żwirowych frakcji 0,075 – 63 mm (sortowana, bez związków organicznych (humusu, gliny, kamieni) ze złóż piaskowo - żwirowych w ilości planowanej ok. 1162 ton.
Wymagania dotyczące jakości: wskaźnik różnoziarnistości co najmniej 5, zawartość ziaren frakcji powyżej 2 mm – od 25% do 50%, zawartość ziaren frakcji mniejszej niż 0,1 mm – poniżej 15%.
Zadanie 3 - w ramach wielkości określonych w Zadaniu 1 i Zadaniu 2 – Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mieszanki w ilości planowanej ok. 2324 ton w składzie 1t +1t tj.: tłucznia kamiennego w ilości szacunkowej ok. 1162 t i pospółki żwirowej w ilości szacunkowej ok. 1162 t.

3. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2023 r.
4. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu.
5. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie i zawartej w treści umowy.

6. WARUNKI REALIZACJI ZADANIA CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II :
1) Dostarczane materiały drogowe muszą posiadać świadectwo jakości kruszywa (dla CZĘŚĆ 1), stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami.
2) Cząstkowe dostawy (po ok. 100t na tydzień) realizowane będą w terminie zgodnie ze złożoną ofertą od daty powiadomienia telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, wg przekazanego wykazu.
3) Dostawa materiałów drogowych do remontu dróg dla potrzeb Gminy Bielsk odbywać się będzie wraz z wbudowaniem w drogi przy użyciu równiarki drogowej lub innego specjalistycznego sprzętu drogowego zagęszczającego nawieziony materiał (rozplantowanie materiału i wyprofilowanie nawierzchni).
4) Wszystkie dostawy będą rozliczone na podstawie dokumentu ważenia kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego każdorazowo w obecności sołtysa sołectwa, na którego drogi dostarczana jest dana partia materiałów drogowych lub pracownika Urzędu Gminy. Powiadomienie odpowiednich sołtysów o terminie ważenia materiałów jest obowiązkiem Wykonawcy.
5) Dostarczane materiały drogowe muszą odpowiadać co do jakości celowi jakiemu mają służyć oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek materiałów (CZĘŚĆ I) przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy w każdym przypadku gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności jakości wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi kruszywom Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie lub pisemnie) od Zamawiającego.
7) Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż materiałów drogowych, załadunek, ważenie, transport – dostawę materiałów na miejsce wskazane bezpośrednio przez Zamawiającego oraz wbudowanie w drogi Gminy Bielsk dostarczonych materiałów drogowych .
8) Dostarczane materiały drogowe nie mogą zawierać zanieczyszczeń w postaci gwoździ, drutów, czy innych elementów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drodze czy elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku gdy takie zanieczyszczenia zostaną ujawnione w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy.
9) Miejsce dostaw – bezpośrednio na wskazane przez Zamawiającego drogi znajdujące się na terenie Gminy Bielsk. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na wskazaną drogę w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego.
10) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).
11) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
UWAGA: Na niektórych odcinkach dróg mogą występować trudności manewrowe. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie, realizację dostaw materiałów drogowych samochodami ciężarowymi pojedynczymi z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej o ładowności od 3,5t do 20t wyposażonej w urządzenie do równomiernego rozładunku w czasie ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 120848,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy "
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów drogowych przeznaczonych do remontu dróg na terenie Gminy Bielsk wraz z wbudowaniem w drogi w roku 2024, wykonywane z podziałem na części:
CZĘŚĆ 2

Krótki opis:
Lokalizacja: drogi na terenie GMINY BIELSK położone w sołectwach: Cekanowo, Jączewo, Kleniewo, Kuchary-Jeżewo, Sękowo, Śmiłowo , oraz inne drogi na terenie Gminy Bielsk wskazane przez Urząd Gminy.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa destruktu asfaltowego, powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej, w ilości planowanej ok. 486 ton.
1) Zamawiający nie dopuszcza dostawy destruktu powstałego w wyniku rozkruszania płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt.
2) Destrukt winien być bez domieszek materiałów obcych w tym bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych.
3) Destrukt pod względem jakości będzie wizualnie sprawdzany przez przedstawicieli Zamawiającego (w tym sołtysów) w trakcie dostawy poszczególnych partii materiału i po ich dostawie.
4) W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymogów jakościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy powtórzenia dostawy.


3. Szacunkowa ilość materiałów drogowych ustalona została na podstawie wartości rynkowych oraz wcześniej udzielonych zamówień według danych z 2023 r.
4. Ilość materiałów drogowych, jaką Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wynikać będzie z zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej w niniejszym postępowaniu.
5. Zamówienie udzielone będzie do wysokości kwoty brutto za całość zamówienia przedstawionej w ofercie, lecz nie więcej niż do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie i zawartej w treści umowy.

6. WARUNKI REALIZACJI ZADANIA CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II :
1) Dostarczane materiały drogowe muszą posiadać świadectwo jakości kruszywa (dla CZĘŚĆ 1), stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami.
2) Cząstkowe dostawy (po ok. 100t na tydzień) realizowane będą w terminie zgodnie ze złożoną ofertą od daty powiadomienia telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, wg przekazanego wykazu.
3) Dostawa materiałów drogowych do remontu dróg dla potrzeb Gminy Bielsk odbywać się będzie wraz z wbudowaniem w drogi przy użyciu równiarki drogowej lub innego specjalistycznego sprzętu drogowego zagęszczającego nawieziony materiał (rozplantowanie materiału i wyprofilowanie nawierzchni).
4) Wszystkie dostawy będą rozliczone na podstawie dokumentu ważenia kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego każdorazowo w obecności sołtysa sołectwa, na którego drogi dostarczana jest dana partia materiałów drogowych lub pracownika Urzędu Gminy. Powiadomienie odpowiednich sołtysów o terminie ważenia materiałów jest obowiązkiem Wykonawcy.
5) Dostarczane materiały drogowe muszą odpowiadać co do jakości celowi jakiemu mają służyć oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek materiałów (CZĘŚĆ I) przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy w każdym przypadku gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności jakości wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi kruszywom Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie lub pisemnie) od Zamawiającego.
7) Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż materiałów drogowych, załadunek, ważenie, transport – dostawę materiałów na miejsce wskazane bezpośrednio przez Zamawiającego oraz wbudowanie w drogi Gminy Bielsk dostarczonych materiałów drogowych .
8) Dostarczane materiały drogowe nie mogą zawierać zanieczyszczeń w postaci gwoździ, drutów, czy innych elementów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drodze czy elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku gdy takie zanieczyszczenia zostaną ujawnione w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy.
9) Miejsce dostaw – bezpośrednio na wskazane przez Zamawiającego drogi znajdujące się na terenie Gminy Bielsk. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na wskazaną drogę w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego.
10) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).
11) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
UWAGA: Na niektórych odcinkach dróg mogą występować trudności manewrowe. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie, realizację dostaw materiałów drogowych samochodami ciężarowymi pojedynczymi z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej o ładowności od 3,5t do 20t wyposażonej w urządzenie do równomiernego rozładunku w czasie ruchu pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 67554,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152930,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428778,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152930,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Handlowo Remontowe "RAD-POL" Radosław Ziółkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742482860

7.3.4) Miejscowość: Giżyno

7.3.5) Kod pocztowy: 09-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148644,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82493,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82493,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82493,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Budowlane Michał Kleniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661841615

7.3.4) Miejscowość: Kondrajec Pański

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83226,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.