eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO - TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf29389-d55e-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043050/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu lokalu usługowego Rynek 46, m. Ząbkowice Śląskie, na potrzeby toalety publicznej wraz
z instalacjami wewnętrznymi oraz częścią elewacji kamienicy.
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie,
ul. Rynek 46, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie, działka o numerach ewidencyjnych 63/12, 63/9, AM-12, Obręb Centrum.

Stan istniejący:

Lokal położony w miejscowości Ząbkowice Śląskie ul. Rynek 46 wymaga kompleksowej modernizacji oraz dostosowania na potrzeby osób niepełnosprawnych. Lokal nie spełnia aktualnych wymogów sanitarnych i bytowych (konieczna jest zabudowa nowej instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej). Strop nad lokalem wymaga wzmocnienia i remontu, wraz z doprowadzeniem do klasy odporności ogniowej. Konieczna jest wymiana okien i drzwi wraz ze zmiana otworów okiennych
i drzwiowych. Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków, znajduje się na obszarze obserwacji archeologicznej, kamienica nie została jednostko wpisana w rejestr zabytków, lecz inwestycja obejmuje część budynku znajdującego się w kwartale zabudowy którego poszczególne budynki są wpisane do rejestru zabytków.
Zakres robót:
W ramach zadania przewiduje się:

1) Rozbiórki i demontaże ścian działowych, demontaże stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórki węgarków, wykucie ścian podokiennych, powiększenie otworów okiennych pod drzwi, wykucie otworów w ścianach pod umywalki i przewijak i inne konieczne wyposażenie, roboty rozbiórkowe na potrzeby wzmocnienia stropu nad lokalem i inne.
2) Wykonanie izolacji murów.
3) Wykonanie robót w zakresie elewacji zewnętrznej.
4) Wykonanie ścian wewnętrznych murowanych.
5) Wykonanie tynków.
6) Wykonanie posadzek.
7) Wzmocnienie i remont stropu nad lokalem z doprowadzeniem do klasy odporności ogniowej.
8) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
9) Wykonanie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wodnych.
10) Wykonanie prac w zakresie ścian i sufitów.
11) Wykonanie robót montażowych.
12) Wykonanie robót w zakresie okładzin ściennych, podłóg, okładzin kamiennych cokołu.
13) Montaż grzejników.
14) Montaż systemu kontroli dostępu.
15) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
16) Wykonanie innych robót zgodnie z dokumentacją projektową.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Dokumentacji projektowej - decyzja pozwolenie na budowę nr 96/2023 z dnia 16.05.2023 r. składającej się z :
a) Projektu budowlanego;
b) Projektu technicznego;
c) Projektu wykonawczego;
d) Pomocniczych przedmiarów robót - wynagrodzenie ryczałtowe;
e) STWIORB;
f) Wizualizacji;
g) Uzgodnień.

4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

6. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuję, że unieważnia w/w postępowanie ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu na realizację w/w zadania. W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie oferty następujących Wykonawców:
Oferta nr 1
Wykonawca:
WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA ul. Główna 52/1, 57-256 Bardo,
Oferta nr 2
Wykonawca:
ANES Anna Estko-Żamojcin ul. Świdnicka 108, 58-303 Wałbrzych,

W dniu 24.04.2024 roku odrzucił ofertę firmy WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA ul. Główna 52/1, 57-256 Bardo ze względu na fakt, iż Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie wyraził zgody na przedłużenie ważności oferty oraz odrzucił ofertę firmy ANES Anna Estko-Żamojcin ul. Świdnicka 108, 58-303 Wałbrzych ze względu na niezłożenie na wezwanie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny w swojej ofercie.

Artykuł 255 pkt 2 ustawy Pzp odnosi się do sytuacji, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu (art. 255 pkt 2 Pzp). Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu. Ta sama zasada obowiązuje, gdy w postępowaniu nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie wnioski podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.