eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68b1d5b0-ecfd-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68b1d5b0-ecfd-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja sceny estradowej i rewitalizacja terenu w Lesie Komunalnym (GBO) w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach”
(GBO) w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny na terenie Lasu Komunalnego w Gliwicach.
Obszar inwestycji obejmuje teren działki nr 395/2 oraz fragment działki 22/7 obręb Żorek.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
• wykonanie projektu zagospodarowania terenu (PZT);
• projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
• projekt techniczny (PT);
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
• przedmiar i kosztorys inwestorski;
• uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych;
• przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.
W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 szt. na dowolnym nośniku (CD, DVD, pendrive).
2. Roboty budowlane:
- roboty ziemne – korytowanie;
- podbudowy;
- nawierzchnie;
- roboty elektryczne;
- renowacja murków z kamienia naturalnego;
- remont budynku magazynowego;
- mała architektura: stojaki rowerowe, ławki / siedziska i kosze na śmieci;
- wykonanie nasadzeń ozdobnych i trawników siewem.
Inwestycja swoim obszarem obejmie działkę nr 395/2 oraz częściowo nr 22/7 obr. Żorek. Założenia do zagospodarowania
terenu przewidują:
- zachowanie większości istniejących ciągów pieszych;
- zachowanie brył i gabarytów budynków/budowli;
- zachowanie istniejącego drzewostanu, ze szczególnym uwzględnieniem dębu cesarskiego;
- aleje wzdłuż granicy działki nr 70 obr. Żorek wykonać jako asfaltową;
- dwie z alejek skośnych przecinających polanę wykonać z płyt kamiennych, luźno ułożonych; trzecia alejka skośna zostanie zlikwidowana;
- pozostałe alejki wykonać z kostki brukowej, po korekcie przebiegu;
- renowacja wszystkich murków z kamienia naturalnego, wprowadzenie siedzisk;
- zachowanie sceny z podwójną funkcją sceny małej – kameralnej oraz sceny dużej, z widownią na łące; likwidacja części asfaltu na podwyższeniu i zastąpienie zielenią ozdobną niska; wprowadzenie siedzisk;
- remont budynku magazynowego z przeznaczeniem dla obsługi tężni solankowej;
- zachowanie misy fontanny i jej obramowania z nadaniem nowej funkcji – kwietnik z ozdobną zielenią niska;
- wymianę instalacji oświetlenia terenu, wymianę 14 szt. punktów świetlnych (słupy i oprawy energooszczędne);
- udrożnienie istniejącej kanalizacji deszczowej;
- zabezpieczenie / transport rzeźby fontanny do dalszej renowacji konserwatorskiej, renowacje kamienia przy „dębie cesarza”.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego, zgodnego z PFU.
Wszystkie elementy składowe dokumentacji przetargowej, jak:
PFU wraz z załącznikami oraz SWZ wraz z załącznikami stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi do SWZ należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena wszystkich złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie
może jej zwiększyć, dlatego unieważnia postępowanie na podstawie art.
255 pkt 3 ustawy pzp.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru
najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1401450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.