Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281798/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie strefy rekreacyjnej „Łazarskie lato 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie strefy rekreacyjnej „Łazarskie lato 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626dfafe-f73b-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.47 Utworzenie strefy rekreacyjnej „Łazarskie Lato 2024”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.42.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w obszarze Rynku Łazarskiego tymczasowej strefy rekreacyjnej pod nazwą „Łazarskie Lato 2024” w terminie od 13 czerwca do 29 września 2024 r.
2) Zamówienie składa się z trzech elementów:
a) Zagospodarowanie tymczasowej strefy rekreacyjnej o powierzchni ok. 300 m2 w miejscu wskazanym na załączniku graficznym jako „strefa rekreacyjna”. Wykonawca zapewni wyposażenie strefy, w tym wszelką niezbędną infrastrukturę do jej funkcjonowania w okresie letnim od 13 czerwca do 29 września 2024 r., w tym przede wszystkim:
- czytelne wygrodzenie obszaru strefy od pozostałej powierzchni rynku,
- elementy chroniące przed słońcem (np. parasole lub pergole),
- małą architekturę służącą mieszkańcom – tj. stoliki, siedziska, kosze
na śmieci,
- wyposażenie służące rekreacji jak np. gry planszowe, czasopisma, karty, szachy, itp.
- miejsce składowania elementów wyposażenia strefy na noc,
- dodatkowe elementy wzbogacające zagospodarowanie przestrzeni jak np. zieleń w donicach, hamaki, leżaki, huśtawki, sprzęt muzyczny itp.
- regulaminu i kalendarium korzystania ze strefy (umieszczone na planszach w widocznych miejscach).
b) Zarządzanie strefą w okresie od 13 czerwca do 29 września 2024 r.
c) Zapewnienie ochrony sceny oraz jej wyposażenia
3) W ramach realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności należy:
- przygotować koncepcję zagospodarowania terenu Rynku Łazarskiego,
- zorganizować i wyposażyć strefę rekreacyjną,
- zapewnić niezbędną infrastrukturę i materiały oraz narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia,
- zapewnić ubezpieczenie,
- koordynować kalendarz wydarzeń zaplanowanych w strefie (kalendarium wydarzeń),
- koordynować udostępnianie strefy podmiotom realizującym wydarzenia społeczno-kulturalne w strefie,
- przygotować i powiesić w widocznym miejscu plakaty informujące o wydarzeniach planowanych w strefie oraz kalendarium wydarzeń,
- przygotować i powiesić w widocznym miejscu regulamin korzystania ze strefy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do umowy - Warunki realizacji umowy.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
6) Wykonawca zobowiązany jest złożyć podlegającą ocenie, zgodnie z pkt XI.2 SWZ, koncepcję zagospodarowania terenu Rynku Łazarskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Kompleksowa organizacja konferencji dla lektorów języka polskiego jako języka obcego kierowanych przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej do zagranicznych ośrodków akademickich
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia konferencji prasowej "Otwarcie sezonu turystycznego 2024 na Mazowszu"
- Projekt, organizacja oraz realizacja na rzecz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wydarzenia Medykalia 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.