eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Belsk Duży › Przebudowa i zmiana użytkowania poddasza budynku Urzędu Gminy w Belsku Dużym na pomieszczenia służące jako centrum integracji lokalnej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana użytkowania poddasza budynku Urzędu Gminy w Belsku Dużym na pomieszczenia służące jako centrum integracji lokalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Belsk Duży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kozietulskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486611271

1.5.8.) Numer faksu: 486611340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obrona@belskduzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belskduzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://belskduzy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana użytkowania poddasza budynku Urzędu Gminy w Belsku Dużym na pomieszczenia służące jako centrum integracji lokalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3078e7f-e118-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022133/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i zmiana użytkowania poddasza budynku Urzędu Gminy w Belsku Dużym na pomieszczenia służące jako centrum integracji lokalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa i zmiana użytkowania poddasza budynku Urzędu Gminy w Belsku Dużym na pomieszczenia służące jako centrum integracji lokalnej.”. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w zakresie:
II.1. Roboty budowlane:
1.1. Rozbiórka okładzin ścian , zerwanie ocieplenia ścian.
1.2. Wykonanie ścianek działowych, uzupełnienie izolacji termicznej, wykonanie okładzin stropów.
1.3. Gruntowanie , malowanie płyt gipsowych.
1.4. Ułożenie płytek posadzkowych.
1.5. Montaż z drzwi wewnętrznych i nawiewników okiennych i nasad wentylacyjnych
II.2. Instalacje c.o.:
2.1. Wykonanie szafek z rozdzielaczami do instalacji c.o., wykonanie podejść z rur pex pod grzejniki, montaż grzejników stalowych dwupłytowych.
II.3. Instalacje elektryczne
3.1. Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, wykonanie obwodów – wypustów gniazdkowych i teletechnicznych, montaż gniazd wtyczkowych i teletechnicznych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH REDOM Grzegorz Przybysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670182060

7.3.3) Ulica: Kolonia Bądków 23

7.3.4) Miejscowość: Goszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-610

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.