Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3358127-e5c2-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Prace zduńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.024.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277754,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, które obejmują stawianie i przebudowę pieców i trzonów kuchennych, rozbiórkę pieców, wykonanie fundamentów pod piece, uzupełnienie tynków, podłóg, przetarcie tynków.2. Część 1 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 1, 2 i 3 (OEB 1, 2, 3).
3. Roboty zduńskie będą realizowane w następujących ilościach:
1) Postawieniu pieca stałopalnego ceramicznego A-1 o kubaturze 0,74 m3 (w oparciu o KNR 2 02 1301-01) - 1 szt
3) Postawieniu pieców pokojowych w ramie o kubaturze 0,5m3 (kalkulacja własna) - 1 szt
4) Przebudowie pieców licowanych kaflami o kubaturze 0,74m3 (w oparciu o KNR 4-01 1001 05) - 19 szt.
5) Przebudowie trzonu kuchennego o 2 ścianach licowanych kaflami prostokątnymi o kubaturze 0,46 m3 (w oparciu o KNR 4-01 1003-02) - 3 szt
7) Postawieniu trzony kuchennego typu K-2 o kubaturze 0,46m3 (w oparciu o KNR 2-02 1304- 02) – 3 szt
8) Wykonaniu fundamentów pod piec (w oparciu o kalkulację indywidualną własną) – 1 kpl
9) Rozbiórka pieców licowanych kaflami wraz z uzupełnieniem podłogi w oparciu o KNR 4-01 1011-02 – 11,90 m3
12) Uzupełnienie tynków (w oparciu o KNR 3 0602-01) – 9 m2
13) Przetarcie istniejących tynków w obrębie pieców (w oparciu o KNR 4-01 0713-01) –
1 m2
Wskazane powyżej ilości dla poszczególnych pozycji mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
1. Realizacja zamówienia dla każdej części będzie się odbywała na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót zduńskich wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości wykonanych i odebranych robót.
2. Dla każdej części Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresu obowiązywania umowy na tę część lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwoty 149 987,43 zł brutto. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizację danej części zamówienia i zostanie wpisana w § 5 ust. 3 projektowanych postanowień umowy.
3. Wykonawca, w każdej chwili, przez cały okres realizacji zamówienia, musi być w gotowości do realizacji zamówienia tzn. musi dysponować odpowiednią liczbą osób aby rozpocząć wykonanie zleceń w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Odbiór robót nastąpi po każdym wykonaniu robót budowlanych w danym lokalu.
5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję przepalania pieców i trzonów kuchennych i przekazać ją użytkownikowi lokalu za potwierdzeniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opinię kominiarską po zakończonych robotach, czego koszty należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
7. Koszt zabezpieczenia pomieszczenia, gdzie wykonywane będą roboty zduńskie, jak również wywiezienie i utylizację gruzu należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
8. Okres gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII pkt 1 ppkt 2 SWZ. Natomiast okres gwarancji na zamontowane urządzenia oraz pozostałe roboty zduńskie i budowlane (w tym przebudowane piece i trzony kuchenne, wykonane fundamenty pod piece, uzupełnienia tynków, podłóg, przetarcia tynków) wynosi 36 miesięcy.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
2) przedmiary robót - Załącznik nr 4 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ (w tym STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców
4.5.5.) Wartość części: 138877,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, które obejmują stawianie i przebudowę pieców i trzonów kuchennych, rozbiórkę pieców, wykonanie fundamentów pod piece, uzupełnienie tynków, podłóg, przetarcie tynków.2. Część 2 obejmuje roboty zduńskie w lokalach znajdujących się w budynkach administrowanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków 4, 5 i 6 (OEB 4, 5 i 6).
3. Roboty zduńskie będą realizowane w następujących ilościach:
1) Postawieniu pieca stałopalnego ceramicznego A-1 o kubaturze 0,74 m3 (w oparciu o KNR 2 02 1301-01) - 1 szt
3) Postawieniu pieców pokojowych w ramie o kubaturze 0,5m3 (kalkulacja własna) - 1 szt
4) Przebudowie pieców licowanych kaflami o kubaturze 0,74m3 (w oparciu o KNR 4-01 1001 05) - 19 szt.
5) Przebudowie trzonu kuchennego o 2 ścianach licowanych kaflami prostokątnymi o kubaturze 0,46 m3 (w oparciu o KNR 4-01 1003-02) - 3 szt
7) Postawieniu trzony kuchennego typu K-2 o kubaturze 0,46m3 (w oparciu o KNR 2-02 1304- 02) – 3 szt
8) Wykonaniu fundamentów pod piec (w oparciu o kalkulację indywidualną własną) – 1 kpl
9) Rozbiórka pieców licowanych kaflami wraz z uzupełnieniem podłogi w oparciu o KNR 4-01 1011-02 – 11,90 m3
12) Uzupełnienie tynków (w oparciu o KNR 3 0602-01) – 9 m2
13) Przetarcie istniejących tynków w obrębie pieców (w oparciu o KNR 4-01 0713-01) –
1 m2
Wskazane powyżej ilości dla poszczególnych pozycji mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
1. Realizacja zamówienia dla każdej części będzie się odbywała na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót zduńskich wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości wykonanych i odebranych robót.
2. Dla każdej części Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresu obowiązywania umowy na tę część lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwoty 149 987,43 zł brutto. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizację danej części zamówienia i zostanie wpisana w § 5 ust. 3 projektowanych postanowień umowy.
3. Wykonawca, w każdej chwili, przez cały okres realizacji zamówienia, musi być w gotowości do realizacji zamówienia tzn. musi dysponować odpowiednią liczbą osób aby rozpocząć wykonanie zleceń w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Odbiór robót nastąpi po każdym wykonaniu robót budowlanych w danym lokalu.
5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję przepalania pieców i trzonów kuchennych i przekazać ją użytkownikowi lokalu za potwierdzeniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opinię kominiarską po zakończonych robotach, czego koszty należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
7. Koszt zabezpieczenia pomieszczenia, gdzie wykonywane będą roboty zduńskie, jak również wywiezienie i utylizację gruzu należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
8. Okres gwarancji na nowo wykonane piece i trzony kuchenne stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII pkt 1 ppkt 2 SWZ. Natomiast okres gwarancji na zamontowane urządzenia oraz pozostałe roboty zduńskie i budowlane (w tym przebudowane piece i trzony kuchenne, wykonane fundamenty pod piece, uzupełnienia tynków, podłóg, przetarcia tynków) wynosi 36 miesięcy.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
2) przedmiary robót - Załącznik nr 4 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ (w tym STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców
4.5.5.) Wartość części: 138877,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133819,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139276,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133819,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Zakład Zduński Zbigniew Gola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542564979
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZAKŁAD ZDUŃSKI ZBIGNIEW GOLA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZAKŁAD ZDUŃSKI ZBIGNIEW GOLA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149987,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133819,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139276,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133819,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Zakład Zduński Zbigniew Gola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542564979
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZAKŁAD ZDUŃSKI ZBIGNIEW GOLA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZAKŁAD ZDUŃSKI ZBIGNIEW GOLA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149987,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.