eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 619 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://elk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46385e91-cf1b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031885/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa kontenerowej świetlicy w m. Krokocie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 707782,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną. Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna na którą składają się następujące dokumenty:
1)Decyzja nr 269/2023 z dnia 18.07.2023 r. znak B.6740.29.129.2023 obejmująca budowę budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną, lokalizacja inwestycji działka oznaczona nr geod. 8/1, obręb 0019 Krokocie, gmina Ełk.
2)Projekt budowlany pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną” (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, załączniki projektu budowlanego)
3)Projekt techniczny instalacji sanitarnych wewnętrznych pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną”
4) Projekt techniczny pn. ”Budowa świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną” – instalacji elektrycznej.
5)Projekt techniczny pn.” Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną” branża konstrukcja, architektura, drogowa.
6)Projekt wykonawczy pn. ”Budowa świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną” – instalacji elektrycznej.
7)Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych wewnętrznych pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną”
8)Projekt wykonawczy pn.” Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną” branża konstrukcja, architektura, drogowa.
9)Projekt budowlany pn. ”Projekt budowy przyłącza wody dla świetlicy wiejskiej”.
10)Projekt wykonawczy pn. ”Projekt budowy przyłącza wody dla świetlicy wiejskiej”.
11)Projekt techniczny pn. ”Projekt budowy przyłącza wody dla świetlicy wiejskiej”
12)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża konstrukcyjna, architektura i drogowa.
13)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna,
14)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – instalacje sanitarne wewnętrzne,
15)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przyłącze wody i instalacje zewnętrzne wod-kan,
16)Przedmiar robót pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastruktura techniczną” – branża konstrukcyjno- budowlana,
17)Przedmiar robót pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastruktura techniczną” – branża drogowa,
18)Przedmiar robót pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastruktura techniczną” – branża elektryczna
19)Przedmiar robót pn. ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastruktura techniczną” – branża sanitarna.
20)Opinia geotechniczna z rozpoznania warunków gruntowo-wodnych w miejscu projektowanego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Krokocie na dz. ewid. nr 8/1.
21)Zmiany nieistotne w projekcie budowlanym.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót budowlanych opisanych w ww. dokumentach, które należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz obowiązujące przepisy prawne, warunki techniczne i normy. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w ostatniej kolejności na przedmiarze robót.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania i przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1762 z poźn. zm.),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.03.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły trzy oferty. Po dokonaniu oceny ofert zgodnie z kryteriami zawartymi w SWZ, najkorzystniejsza oferta została złożona przez NORDMAN Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Letniskowej 29, 19-404 Wieliczki. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.