Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285620/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łąck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gostynińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łąck
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 384 14 00
1.5.8.) Numer faksu: 24 384 14 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalack.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminalack1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3751854-fb17-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck.
2. Szczegółowe wymagania techniczne autobusu określono w załączniku nr 2 do umowy pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia”. Wszystkie wymagania określone w ww. załączniku stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub specyfikacji znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert wyznaczonym na dzień 23.04.2024 r. do godz.: 13:00 wpłynęła 1 oferta. Zaoferowana cena tj. 1 013 111,64 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 875 000,00 zł brutto. Powyższa kwota jest równa środkom zabezpieczonym w budżecie Gminy Łąck na rok2024 r. na realizację zadania pn.: „Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck”. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia ww. kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej, a zatem zaistniały przesłanki określone w art. 233 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1013111,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013111,64 PLN
INNE PRZETARGI ŁĄCK
więcej: przetargi ŁĄCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- DOSTAWA AUTOBUSU SZKOLNEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. UNII MIELNICKIEJ W MIELNIKU
- "Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kowala"
- "Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Ludwikowie w Gminie Jedlińsk"
- Zakup autobusu szkolnego dla Instytutu Głuchoniemych w Warszawie
- Bezpieczny transport II - Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Laszczynach i Filii w Zmysłówce
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.