eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: "Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4f8b213-e067-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4f8b213-e067-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy pn. Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.12.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej” – budowa drogi Przewłoka - Grabno i budowa ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż drogi gminnej Grabno – Przewłoka, finansowana z dotacji budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, zwanym zamiennie przedmiotem zamówienia.
2. Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych budowy drogi Przewłoka – Grabno i budowy ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż drogi gminnej Grabno - Przewłoka.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 8A, który stanowi integralną część umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wskazanych w pkt. 5.1 SWZ, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz wszelkimi innymi przepisami prawa obowiązującymi w zakresie nadzoru budowlanego, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową.
5. Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy pełnienie nadzoru zgodnie z art. 25 i n. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym w szczególności:
kontrola zgodności wykonania robót budowlanych z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz postanowieniami umownymi;
1) kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów zgodnie z aktualnymi przepisami i normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania;
2) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania;
3) kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego etapu/przedmiotu umowy;
4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót;
5) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzenie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru.
1) weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy przebudowy na roboty dodatkowe, uzupełniające lub zamienne i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania;
2) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
3) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego (inwestora) na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie inwestora (Zamawiającego), wykonawcę i autora projektu;
4) bieżąca weryfikacja przedłożonych przez wykonawcę robót atestów, deklaracji, certyfikatów jakości, itp. (weryfikacja wniosków materiałowych) pod kątem ich zgodność z dokumentacją projektową oraz przepisami prawa;
5) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
6) dokonanie odbioru końcowego i uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
7) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
8) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót naprawczych;
9) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
10) sprawdzenie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót dotyczących ilości i wartości wykonanych robót (Zamawiający będzie się rozliczał z wykonawcą robót budowlanych w oparciu o metodę ryczałtową. Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie co miesięczne potwierdzanie faktycznie wykonanych prac. Na tej podstawie Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych na rzecz Wykonawcy robot budowlanych);
11) poświadczenie terminu zakończenia robót;
12) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy oraz ich ocena merytoryczna i formalno-prawna;
13) sprawdzenie rozliczenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcy robót;
14) przekazywanie informacji Zamawiającemu o konieczności wydania Wykonawcy robót budowlanych pisemnego polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót;
15) przygotowanie dokumentów/wyjaśnień niezbędnych do przedłożenia instytucji kontrolującej – w zakresie związanym z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru.
16) weryfikowanie i opiniowanie wniosków składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie:
17) zmiany terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane,
a) konieczności i wartości wykonania robót dodatkowych,
b) konieczności i wartości wykonania robót uzupełniających,
c) konieczności i wartości wykonania robót zamiennych,
d) sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę robót;
18) weryfikacja poprawności sporządzania przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót: zamiennych/ zaniechanych/ dodatkowych/ uzupełniających;
19) wykonywanie innych obowiązków niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego;
20) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy i informowanie Zamawiającego na bieżąco o okolicznościach mogących mieć wpływ na sposób wykonania prac, termin realizacji, koniecznych zmianach mających wpływ na wartość umowy z wykonawca robót budowlanych;
21) zweryfikowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót. Wykonawca będzie odpowiadał za dopilnowanie kompletności i potwierdzał zgodność stanu określonego w dokumentacji powykonawczej z faktycznie wykonanymi robotami. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest złożyć oświadczenie w powyższym zakresie na dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego;
22) zrealizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji;
23) wsparcie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.
6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi polegające na pełnieniu nadzoru w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB PARTNERSTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369202746

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Planowany termin zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem przypada na dzień
21 lipca 2025 roku. Termin rozpoczęcia robót budowlanych może zostać zmieniony i Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi w terminie zmienionym. Okres realizacji robót może zostać wydłużony ponad 300 dni roboczych i Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi w terminie wydłużonym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.