eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.4.2.) Miejscowość: Pokój

1.4.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298062

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00297881

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie
zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu”, realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 2 części i oferty należy składać z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 11 SWZ.
Część nr 2 zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1, zakres tej części obejmuje pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad realizacją: części nr 1 zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego
kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu.
2) Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego
przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) prac projektowych
b) robót i prac wszystkich
c) robót i prac branży geodezyjnej,
d) prac związanych z kosztorysowaniem,
e) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.
3) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branży):
a) konstrukcyjno-budowlanej oraz ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad zabytkami
(Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych
przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
4) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr
1 przedmiotowego zamówienia.
5) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:
a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w
art. 25,w art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022 r., poz.
840 z poźn. zm.)
b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy,
załączniku do SWZ)
6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z
wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane” oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad
realizacją zadania inwestycyjnego, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, wymaga się dodatkowo spełnienia
warunków wynikających z art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (
Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z poźn. zm.), decyzjami pozwoleniem konserwatorskim oraz pozwoleniem budowlanym, w sposób
zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w
szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:
a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych
materiałów i rozwiązań technicznych,
b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim oraz budowlanym,
umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną
i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych,
jakości, trwałości i estetyki wykonania,
c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,
d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie
okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze
stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,
f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w
szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych
przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach,
sprawdzeniach i odbiorach technicznych,
h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych,
technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem
technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,
j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle
aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z
zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami,
dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych
parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowania,
l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,
m) dokonywanie odbiorów części robót,
n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w
danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót
budowlanych,
o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość
przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją
projektową i wymaganiami zamawiającego,
p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych,
zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z
podmiotami zewnętrznymi,
q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem
kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed
dokonaniem odbioru końcowego,
r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich
zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie
rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków
finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich
wprowadzenie,
s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,
t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami
robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego
u) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,
v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym
okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,
w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na
zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą
powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania
x) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
y) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi
z) Sprawowania robót kontrolnych

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie
zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu”, realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 2 części i oferty należy składać z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 11 SWZ.
Część nr 2 zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1, zakres tej części obejmuje pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad realizacją: części nr 1 zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego
kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu.
2) Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego
przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) prac projektowych
b) robót i prac wszystkich
c) robót i prac branży geodezyjnej,
d) prac związanych z kosztorysowaniem,
e) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.
3) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branży):
a) konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie
4) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr
1 przedmiotowego zamówienia.
5) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:
a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w
art. 25,
b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy,
załączniku do SWZ)
6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z
wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane” oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad
realizacją zadania inwestycyjnego, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, decyzjami pozwoleniem konserwatorskim oraz pozwoleniem budowlanym, w sposób
zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w
szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:
a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych
materiałów i rozwiązań technicznych,
b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim oraz budowlanym,
umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną
i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych,
jakości, trwałości i estetyki wykonania,
c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,
d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie
okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze
stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,
f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w
szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych
przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach,
sprawdzeniach i odbiorach technicznych,
h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych,
technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem
technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,
j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle
aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z
zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami,
dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych
parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowania,
l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,
m) dokonywanie odbiorów części robót,
n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w
danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót
budowlanych,
o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość
przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją
projektową i wymaganiami zamawiającego,
p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych,
zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z
podmiotami zewnętrznymi,
q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem
kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed
dokonaniem odbioru końcowego,
r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich
zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie
rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków
finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich
wprowadzenie,
s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,
t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami
robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego
u) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,
v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym
okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,
w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na
zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą
powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania
x) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
y) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi
z) Sprawowania robót kontrolnych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania
zamówienia i skierują do jego realizacji:
W zakresie części nr 1 zamówienia:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót
posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących
na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z
ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej
ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie
odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada
uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.
W zakresie części nr 2 zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.
1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub
zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad
zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. Zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury

Po zmianie:
1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania
zamówienia i skierują do jego realizacji:
W zakresie części nr 1 zamówienia:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót
posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących
na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z
ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej
ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie
odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada
uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.
W zakresie części nr 2 zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.
1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub
zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.