eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część południowa



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie – część południowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie – część południowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b2a462-9d77-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060768/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie- część południowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie w części południowej zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 Roboty drogowe
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo

3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nawierzchni utwardzonych, oświetlenia i monitoringu na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie w części południowej, na działkach nr ewid. 1/9, 2/6, 3/3, 8/3, 9/2 ark. m. 71 oraz 1/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6 (przed podziałem dz. nr 2/1), 3/1, 3/2 ark. m. 72 oraz 22, 23 ark. m. 65, obręb 0002 ZABOROWO, która swym zakresem obejmuje w szczególności:
3.1. badania archeologiczne,
3.2. roboty ziemne,
3.3. wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni,
3.4. budowę oświetlenia ciągów i monitoringu,
3.5. budowę miejsc postojowych z ławkami, koszami na śmieci i stojakami na rowery,
3.6. wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów,

zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzja nr 169/2021 z dnia 20.05.2021 r. (nr sprawy: AP.6740.92.2021 A.Kuc.)

UWAGA!
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Przekazanie terenu budowy nastąpi protokołem przekazania nie wcześniej niż w dniu 02.04.2024 r.
W styczniu 2024 r. opracowany został projekt wykonawczy w zakresie doboru opraw oświetleniowych wraz z aktualizacją do STWiOR i aktualizacją przedmiaru robót (folder Projekt oprawy Zbiornik Zaborowo). W związku z powyższym, roboty budowlane w zakresie doboru i montażu opraw należy wykonać na podstawie ww. dokumentacji. Zamawiający załącza również zaktualizowany przedmiar robót dot. monitoringu, oświetlenia oraz doboru i montażu opraw – plik PRZEDMIAR monitoring + oświetlenie + oprawy 01.2024.
W zakres inwestycji wchodzi budowa odcinka kanalizacji kablowej do ul. Henrykowskiej wraz z zasilaniem monitoringu, szafką oświetlenia miejskiego przy Zbiorniku Zaborowo w Lesznie. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

W zakres inwestycji wchodzi budowa przyłącza elektroenergetycznego nn 0,4kV dla oświetlenia ścieżek przy Zbiorniku Zaborowo w Lesznie. Zamawiający załącza projekt techniczny i przedmiar dla ww. zakresu (folder Projekt techniczny przyłącze).

Do projektu budowlano-wykonawczego branży drogowej dołączono zaktualizowaną w listopadzie 2021 r. mapę PZT (Projekt Zagospodarowania Terenu) z wrysowanymi drzewami i krzewem do wycinki, a także opracowanie
pn.: „Inwentaryzacja dendrologiczna” z dn. 21 października 2021 r.

W związku z rozbieżnością, która wystąpiła w dokumentacji technicznej, dotycząca konstrukcji miejsca postojowego pomiędzy przekrojem (kostka granitowa o wymiarach 10x10x8 cm na miejscach postojowych) a częścią opisową (warstwa ścieralna z kostki granitowej ciętej i płomieniowanej 10x20 gr 8,0 cm), Zamawiający informuje, że należy wycenić kostkę o wymiarach 10 x 10 x 8,0 cm.

W listopadzie 2023 r. opracowana została aktualizacja projektu wykonawczego monitoringu wizyjnego (wraz ze STWiORB i przedmiarem robót), stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ. W związku z powyższym, roboty budowlane
w zakresie monitoringu należy wykonać na podstawie ww. dokumentacji.

Zgodnie z uzgodnieniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr Le-WA.5152.2102.2.2021 z dnia 27.04.2021 r. podczas prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji powinny być prowadzone badania archeologiczne. Koszt usługi archeologicznej nie został ujęty w przedmiarach robót. Wykonawca powinien wkalkulować ww. koszt w cenę ofertową.

W zakres inwestycji nie wchodzi wykonanie wycinki drzew i krzewów. W związku z tym, nie należy wliczać jej kosztu
w cenę ofertową.

„Zamawiający wykonał część nasadzeń zastępczych (23 szt. drzew z gatunku grab pospolity), wskazanych w decyzji Prezydenta Miasta Leszna nr OS.6131.74.2022 z dnia 14.07.2022 r. Koszt nasadzeń zastępczych wskazanych w planie nasadzeń zastępczych nr 2 (teren przy Zespole Szkół nr 4 w Lesznie przy ul. Kurpińskiego 2), o którym mowa w ww. decyzji, nie powinien być wkalkulowany w cenę ofertową. W związku z tym, do wyceny należy wziąć pod uwagę 127 szt. drzew do nasadzenia, wskazanych w pliku Plan nasadzeń zastępczych nr 1 – zał. 3 (folder UML) – 77 szt. oraz Plan nasadzeń z zaznaczonymi drzewami (folder UMWW) – 50 szt.,
opisanych w zmodyfikowanym pliku Zał. nr 8 Plan nasadzeń zastępczych – część opisowa.”


4. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym w celu ustalenia terminu wizji lokalnej. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.

5. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, tj. m.in.:
 projekcie budowlano – wykonawczym branży drogowej,
 projekcie budowlano – wykonawczym branży elektrycznej,
 projekcie wykonawczym branży teletechnicznej,
 projekcie technicznym branży elektrycznej i teletechnicznej,
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
 opinii geotechnicznej,
 obowiązujących normach,
 przedmiarach robót.
Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.

6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego
w dokumentacji projektowej oraz STWiORB obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, STWiORB, przedmiar i wizję lokalną.

8. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.

9. UWAGA:
a) Nad prowadzeniem wycinki drzew i krzewów Zamawiający ustanowi nadzór dendrologiczny;
b) W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń drzew i/lub krzewów nieprzeznaczonych do wycinki, należy natychmiast powiadomić o tym fakcie osobę pełniącą nadzór dendrologiczny.
Przed przystąpieniem do wyżej wymienionych czynności należy każdorazowo uprzedzić osobę pełniącą nadzór dendrologiczny.

10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone m.in. w:
 projekcie budowlano – wykonawczym branży drogowej,
 projekcie budowlano – wykonawczym branży elektrycznej,
 projekcie wykonawczym branży teletechnicznej,
 projekcie technicznym branży elektrycznej i teletechnicznej,
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
 opinii geotechnicznej,
 obowiązujących normach,
 przedmiarach robót,
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach;
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych
i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r.
o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213);
3) ewentualne materiały porozbiórkowe, masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej;
4) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego i w cenie ofertowej każdy Wykonawca uwzględnia zasady ich zagospodarowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1959390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3181609,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1959390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giera Inżynieria ŚrodowiskaMateusz Giera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972191663

7.3.3) Ulica: Okrężna 7

7.3.4) Miejscowość: Lasocice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1959390 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.