eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f489beef-dc7b-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090654/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
wybudowaniu oświetlenia drogowego dla ulic Wiejskiej w Łanach Wielkich i Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach w ramach inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicy Wiejskiej w Łanach Wielkich i Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach” (pozwolenie na budowę nr 964/20 z dnia 22 września 2020r.).
2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z odpowiednimi normami PN/E, SEP oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP.
3. Prace obejmują m.in.:
a) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
b) zlokalizowanie, oznaczenie i zabezpieczenie kolizji z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu, roboty wokół tych kolizji wykonane będą ręcznie,
c) zabudowanie słupów oświetleniowych z fundamentami i oprawami oświetleniowymi zgodnie z załączonymi do SWZ schematami oraz projektem budowlano wykonawczym,
d) wykonanie wykopu pod linię kablową
e) ułożenie w wykopie linii kablowej,
f) ułożenie bednarki ocynkowanej 30x3mm i przysypanie jej ziemią z wykopu,
g) montaż szaf sterowniczych zgodnie z schematami dołączonymi do SWZ,
h) podłączenie elektryczne wraz z zabezpieczeniami, opraw oświetleniowych w słupach z linią kablową i całość układu oświetlenia z układem sterowniczym i zasilającym według rysunków dołączonych do SWZ oraz zgodnie z przepisami BHP dodatkowo wszystkie elementy łączone przez skręcanie zabezpieczyć smarem,
i) wykonanie pod drogą i zjazdami przejścia metodą przewiertu sterowanego lub przecisku z zastosowaniem rury ochronnej w warstwie ochronnej z piasku zapobiegającej zgniataniu
j) uruchomienie instalacji
k) wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów: uziomów, ochrony przeciwporażeniowej wraz z pomiarem natężenia oświetlenia,
l) posprzątanie terenu budowy oraz przywrócenie go do stanu początkowego, załadowanie i odtransportowanie materiałów odpadowych na wysypisko,
ł) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz posiadanie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami.
4. Przedmiotowe oświetlenie powinno spełniać następujące parametry: minimalny strumień świetlny źródeł światła to 4000 lm, zakres temperatury barwowej źródeł światła w przedziale 3900K - 4300K. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h. Oprawy oświetleniowe powinny być przystosowane do przyłączenia w późniejszym czasie do zdalnego systemu sterowania oświetleniem. Sterowanie oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego umożliwiającego zdalne sterowanie.
Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie czynności związane wybudowaniem oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania oraz braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki nr 8 do SWZ. Przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy.
4. Wymagany okres gwarancji:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.

Wszystkie wyszczególnione w opisach, specyfikacjach technicznych, przedmiarze itp. nazwy własne urządzeń, materiałów zostały podane dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych – równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym.
Wykonawca może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej i kompatybilne (współdziałające) z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w dokumentacji projektowej, nie powodujące konieczności wykonania nowej dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, będzie zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245970,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470831,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245970,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6372028676

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20D

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245970,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.