eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343172206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=cef86b7f-e053-4f68-979a-c21fe0969800

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b76b862-f18a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222930/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 transport specjalistyczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.380/4/2024, ZP.260.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320070,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu sanitarnego pacjentów Zamawiającego, obejmujące również transport międzyszpitalny z komórek/oddziałów/ szpitalnych Zamawiającego, w zakresie:
1.1 Transportu sanitarnego w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego , zwanym dalej "Zespołem S",
1.2. Transportu sanitarnego w składzie odpowiadającym zespołowi podstawowemu, zwanym dalej "Zespołem P" , lub pocztą elektroniczną z dyspozytorem Wykonawcy.
1.3. Transportu sanitarnego, w składzie odpowiadającym zespołowi transportowego, zwanym dalej "Zespołem T" ,
2 .Wykonawca może być wyłącznie podmiotem leczniczym, o których mowa w art. 4 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, który spełnia łącznie niżej wymienione warunki:
2.1 posiada zarejestrowane w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą komórki organizacyjne o specjalności 9250 - zespół transportu medycznego - świadczenia zdrowotne udzielane w specjalistycznym środku transportu (część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych) z miejscem wyczekiwania (stacjonowania) zespołów transportowych zlokalizowanym nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego;
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 kwietnia 2017r zmieniającym rozporządzenie w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegółowego sposobu ich nadawania Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobligowany jest do uaktualnienia wpisu w księdze rejestrowej zgodnie w wymaganiami wynikającymi z w/w rozporządzenia.
2.2 Składy osobowe zespołów transportowych Wykonawcy wskazane powyżej w punkach od nr 1.1 do nr 1.3 posiadają odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia, zapewniające prawidłowe wykonywanie zamówienia ,w szczególności zg. z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (tj.Dz. U. z 2023 r poz. 870) .
Kierowcy w/w zespołów muszą spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. 2023 r, poz. 622 ze zm.).
2.3.Wykonawca posiada Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, p.zm.)
2.4 posiada i posiadać będzie przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , w tym ubezpieczenie szkód związanych z chorobami zakaźnymi.
3. Środki transportu sanitarnego spełniają wymagania ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541z p.zm.), Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, posiadające stosowne homologacje dotyczące środków transportu sanitarnego; wyposażenie poszczególnych środków transportu sanitarnego są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami płatnika świadczeń; w szczególności Aktualnych wymogach Polskich Norm: PN-EN 1789 Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie – Ambulansy, PN-EN 1865 wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych;
3.1 Pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia powinny:
a) Posiadać ubezpieczenie OC
b) Posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne
4. Transport powinien odbywać się trasą optymalną tzn. najkrótszą i najszybszą w danych warunkach komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjazdu i odbioru pacjentów z jednostek organizacyjnych Zamawiającego tj.:
4.1 Szpital Rejonowy w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E
4.2 Szpital Rejonowy w Krzepicach ul. Szkolna 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732322208

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.