eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50

1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32db703-ecd6-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037648/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ul. Poprzecznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg i Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19614525,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn.: „Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie przebudowy drogi gminnej wraz z przebudową skrzyżowań oraz infrastruktury technicznej”:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102216 O – ul. Poprzecznej, wraz z przebudową skrzyżowań z drogą powiatową i drogą krajową na skrzyżowania typu rondo z wymianą nawierzchni ul. Kochanowskiego oraz przebudowa oświetlenia, odwodnienia wraz z wymianą odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. 1-go Maja, budowa kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb monitoringu i sieci telekomunikacyjnej
szerokopasmowej, a także wykonanie przebudowy i zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową dróg. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem przebudowy sieci gazowej – roboty te będą wykonywane przez właściciela tych sieci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) przebudowę pasa drogowego drogi gminnej - ulicy Poprzecznej w zakresie jezdni z wydzieleniem pasów ruchu dla rowerów, chodników, wjazdów, zatoki postojowej, drogi dla rowerów i terenów zielonych oraz skrzyżowań z drogami sąsiednimi,
2) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z ulicami: Księdza Makarskiego, 1 Maja, Słowackiego na skrzyżowanie typu rondo – teren działek nr 1287, 553, 72/1, 566 obręb Brzeg-Południe,
3) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z drogą krajową nr 39 - ulicami: Chocimską i Włościańską na skrzyżowanie typu rondo – teren działek nr 503 i 19/1 obręb Brzeg-Południe,
4) przebudowę chodnika zlokalizowanego na działce nr 656 obręb Brzeg-Południe,
5) remont nawierzchni warstwy ścieralnej) jezdni ul. Kochanowskiego (działka nr 24 obręb Brzeg-Południe) i skrzyżowania ul. Kochanowskiego z ul. Kusocińskiego (działki nr 1282 i 313 obręb Brzeg-Południe) w oparciu o pozycje przedmiaru,
6) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej wraz z wycinką kolidujących drzew i krzewów
7) wykonanie nasadzeń wraz z opalikowaniem sadzonych drzew (po 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach - 1x górny i 2x dolny)
8) przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego,
9) przebudowę i zabezpieczenie istniejących linii kablowych SN i nN,
10) demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej,
11) przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych (kanalizacji teletechnicznej, kabli światłowodowych i miedzianych),
12) budowę kanału technologicznego dla potrzeb sieci monitoringu miejskiego i sieci internetowej,
13) przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami,
14) wymianę istniejącego kolektora deszczowego w ul. 1 Maja,
15) dostawę i montaż elementów małej architektury,
16) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
17) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
18) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
19) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem,
20) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy wraz z przebudową istniejącego ogrodzenia działki nr 982/1 oraz zakupem i montażem wiaty przystankowej.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będą: opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, obsługa geodezyjna zadania, zlecenie wszystkich wymaganych nadzorów branżowych z uwzględnieniem zapisów zawartych w uzgodnieniach w związku z realizacją robót na sieciach i przy zbliżeniu do sieci infrastruktury technicznej, wykonanie kompletu badań i sprawdzeń dla zrealizowanych robót, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zadania (operatu kolaudacyjnego).
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych do wyceny dla wskazania technologicznej kolejności wykonania robót, którymi są przedmiary robót budowlanych nie będące podstawą opisu przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem przedmiaru opisującego wymianę warstwy ścieralnej ul. Kochanowskiego.
Przy wycenie kosztów nasadzenia drzew należy uwzględnić koszt zakupu i montażu opalikowania: 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach (1x górny i 2x dolny), natomiast w kosztach realizacji robót branży drogowej należy wycenić koszt sprawdzenia prawidłowego zagęszczenia przekopów wykonywanych przez PSG Sp. z o.o. i PWiK Sp. z o.o. w związku z
realizacją przebudowy sieci (PSG Sp. o.o. będzie zobowiązana do zasypania przekopów w miejscach wykonywania pełnej konstrukcji jezdni i chodników do wysokości konstrukcji wykonywanych w ramach przebudowy dróg, natomiast w obrębie odcinków jezdni, na których przewidziano jedynie wykonanie nowej nawierzchni - będzie zobowiązana do zasypania
przekopu wraz z wykonaniem konstrukcji jezdni).
Roboty budowlane związane z przebudową i zabezpieczeniem sieci teletechnicznych Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przy udziale osób posiadających doświadczenie w realizacji tego typu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 17634630,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn.: „Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej”:
Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa naprawa (renowacja) istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na odcinkach określonych w dokumentacji technicznej.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wykonanie renowacji przy zastosowaniu długich rękawów filcowych z włókien poliestrowych, pokrytych warstwą poliuretanu PU, o grubości min. 500 mikrometrów, nasączonych na placu budowy 2-komponentową żywicą epoksydową,
b) wykonanie w miejscach stwierdzonych uszkodzeń renowacji punktowo liniowej krótkimi rękawami – pakerami DN 1000mm (wzmocnionymi) o grubości 8mm i sztywności obwodowej 3kN/m2,
c) otwarcie czynnych przyłączy robotem frezowym wraz z montażem pakero-kapeluszy bezpośrednio na włączeniach przykanalików do kanału, w miejscach stwierdzonych ich uszkodzeń,
d) wykonanie renowacji istniejących studni kanalizacji deszczowej,
e) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. hydrodynamicznego czyszczenia z osadów, frezowania kanałów przed montażem rękawa przy użyciu robota frezowego, wywozu i utylizacji osadu,
f) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. badań szczelności i inspekcji powykonawczej kamerą TV kanałów po renowacji. Ponadto w trakcie realizacji prac konieczne będzie zapewnienie ciągłości odbioru wód opadowych, wykonywanie robót pod kontrolą kamery, opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu technicznego, przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1979895,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony przez Zamawiającego na dzień 12-04-2024 r. do godz. 8:30.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta, której cena 2 231 767,35 zł przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację części II zamówienia w kwocie 2 200 000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie części II zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.