eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej – 4 zadania częściowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej – 4 zadania częściowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d4eea9-fcac-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie inwentaryzacji oraz sporządzenie w oparciu o ww. inwentaryzację Świadectw Charakterystyki Energetycznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku
polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń, składanych po otwarciu ofert, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail
zamowienia.publiczne.opole@kowr.qov.pl (nie dotyczy oferty oraz załączników składanych razem z ofertą). W takim przypadku, za
datę przekazania ww. dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się
datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopi dokumentów lub oświadczeń, z serwera pocztowego Zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.
11.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny
pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje
warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy
zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy.
11.4. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
11.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50 MB.
11.9. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),, określa następujące
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
11.10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych dokumentów oraz komunikacji
elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
11.11. Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków
dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w
postępowaniu, przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu
elektronicznego) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany", po każdej prawidłowo
wykonanej operacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.4.2024.U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202414,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków - 32 łącznie, położonych na terenie powiatu namysłowskiego, woj. opolskie.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty, przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane, przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach :
1) „łączna cena ofertowa brutto” – C; waga -60%;
2) „termin realizacji ” –T; waga – 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków – 33 łącznie, położonych na terenie powiatu nyskiego i głubczyckiego, woj. opolskie.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty, przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane, przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach :
1) „łączna cena ofertowa brutto” – C; waga -60%;
2) „termin realizacji ” –T; waga – 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków - 28 łącznie, położonych na terenie powiatu kędzierzyńsko – kozielskiego, strzeleckiego, oleskiego, brzeskiego, opolskiego oraz miasta Opole, woj. opolskie.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty, przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane, przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach :
1) „łączna cena ofertowa brutto” – C; waga -60%;
2) „termin realizacji ” –T; waga – 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków - 36 łącznie, położonych na terenie powiatu prudnickiego, kluczborskiego, krapkowickiego, głubczyckiego, namysłowskiego, nyskiego, kędzierzyńsko-kozielskiego, i opolskiego, woj. opolskie.


1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty, przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane, przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach :
1) „łączna cena ofertowa brutto” – C; waga -60%;
2) „termin realizacji ” –T; waga – 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (dotyczy wszystkich zadań częściowych):
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności zdolności zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że:
a) dysponuje, na czas realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
b) dysponuje, na czas realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, która została wpisana, na podstawie przepisów art. 18 i 19 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 497 z późn. zm.) do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.

8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek określony w ust. 8.1. pkt 1 może spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do swz. (forma złożenia oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. swz)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a. w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na podmiot udostępniający zasoby, Wykonawca składa podmiotowy środek dowodowy o którym mowa pkt 1) dot. tego podmiotu, w celu wykazania że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 1) składa każdy z nich.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 1 osoba, posiadającą uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do swz.
2) oświadczenie wynikające z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.2 pkt 2) swz - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; UWAGA: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę;
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych;
5) Wskazanie lidera w druku oferty (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum);
10.2. W przypadku gdy oferta wspólna Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, Wykonawca przed udzieleniem zamówienia, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w rozdziale IX ust. 9.4. swz, przy czym dokumenty wymienione w rozdziale IX ust. 9.4. pkt 1) swz składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 108 ust. 1, art. 109. ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp oraz na podst. art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
10.4. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
10.6. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego ma wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do swz. (forma złożenia oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. swz)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w przypadkach i na warunkach określonych w §11 projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załacznikami nalezy składać za pośrednictwem platformy eb2b: https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. zadań częściowych nr 1, 2, 3, 4:
minimalny: 60 dni (dni kalendarzowe) od dnia podpisania umowy;
maksymalny: 90 dni (dni kalendarzowe) od dnia podpisania umowy;
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie liczony na podstawie zasad określonych w Kodeksie Cywilnym.
3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zamówienia dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w pkt. 1.
4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany w pkt. 1 spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co najwyżej na dwa zadania częściowe. Złożenie ofert na więcej niż dwa zadania częściowe, będzie skutkować odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy z postępowania.


Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507), z postępowania o
udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na powyższej podstawie prawnej, składa oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.