Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251726/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10
1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9041111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44986ef-e5d9-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222381/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa atrakcyjności turystycznej gminy Kąkolewnica. Zakres zamówienia obejmuje montaż ławek multimedialnych solarnych wraz z robotami towarzyszącymi w następujących miejscowościach: Brzozowica Duża, Kąkolewnica, Turów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
39113600-3 - Ławki
4.5.5.) Wartość części: 105528,9 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci i młodzieży w Turowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 105528,9 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W „Komunikacie Zamawiającego” w dniu 05.04.2024 r. Zamawiający dokonał czynności wadliwej, tj. nie podał kwot jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 i Części 2 zamówienia, a podał tylko kwotę łączną jaką zamierza przeznaczyć na ich sfinansowanie w wysokości 129.800,55 zł brutto. Po otwarciu ofert w dniu 05.04.2024 r. o godz. 12:15 ceny ofert z najniższą ceną na Część 1 i Część 2 zamówienia przewyższały kwotę łączną, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu części zamówienia. W związku z powstałymi wątpliwościami na tle możliwości sfinansowania każdej części zamówienia z osobna w sposób jednoznaczny, jasny i przejrzysty, Zamawiający uznał, że ww. przesłanki stanowią niemożliwą do usunięcia wadę w prowadzonym postępowaniu i dokonał jego unieważnienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W „Komunikacie Zamawiającego” w dniu 05.04.2024 r. Zamawiający dokonał czynności wadliwej, tj. nie podał kwot jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 i Części 2 zamówienia, a podał tylko kwotę łączną jaką zamierza przeznaczyć na ich sfinansowanie w wysokości 129.800,55 zł brutto. Po otwarciu ofert w dniu 05.04.2024 r. o godz. 12:15 ceny ofert z najniższą ceną na Część 1 i Część 2 zamówienia przewyższały kwotę łączną, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu części zamówienia. W związku z powstałymi wątpliwościami na tle możliwości sfinansowania każdej części zamówienia z osobna w sposób jednoznaczny, jasny i przejrzysty, Zamawiający uznał, że ww. przesłanki stanowią niemożliwą do usunięcia wadę w prowadzonym postępowaniu i dokonał jego unieważnienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Adaptacja istniejącego boiska o nawierzchni bitumicznej na boisko sportowe do piłki nożnej o nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
- Park Achera - rewitalizacja alejek.
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.