eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąkolewnica › Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/904111

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44986ef-e5d9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222381/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa atrakcyjności turystycznej gminy Kąkolewnica. Zakres zamówienia obejmuje montaż ławek multimedialnych solarnych wraz z robotami towarzyszącymi w następujących miejscowościach: Brzozowica Duża, Kąkolewnica, Turów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 105528,9 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci i młodzieży w Turowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 105528,9 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W „Komunikacie Zamawiającego” w dniu 05.04.2024 r. Zamawiający dokonał czynności wadliwej, tj. nie podał kwot jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 i Części 2 zamówienia, a podał tylko kwotę łączną jaką zamierza przeznaczyć na ich sfinansowanie w wysokości 129.800,55 zł brutto. Po otwarciu ofert w dniu 05.04.2024 r. o godz. 12:15 ceny ofert z najniższą ceną na Część 1 i Część 2 zamówienia przewyższały kwotę łączną, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu części zamówienia. W związku z powstałymi wątpliwościami na tle możliwości sfinansowania każdej części zamówienia z osobna w sposób jednoznaczny, jasny i przejrzysty, Zamawiający uznał, że ww. przesłanki stanowią niemożliwą do usunięcia wadę w prowadzonym postępowaniu i dokonał jego unieważnienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W „Komunikacie Zamawiającego” w dniu 05.04.2024 r. Zamawiający dokonał czynności wadliwej, tj. nie podał kwot jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 i Części 2 zamówienia, a podał tylko kwotę łączną jaką zamierza przeznaczyć na ich sfinansowanie w wysokości 129.800,55 zł brutto. Po otwarciu ofert w dniu 05.04.2024 r. o godz. 12:15 ceny ofert z najniższą ceną na Część 1 i Część 2 zamówienia przewyższały kwotę łączną, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu części zamówienia. W związku z powstałymi wątpliwościami na tle możliwości sfinansowania każdej części zamówienia z osobna w sposób jednoznaczny, jasny i przejrzysty, Zamawiający uznał, że ww. przesłanki stanowią niemożliwą do usunięcia wadę w prowadzonym postępowaniu i dokonał jego unieważnienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.