eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja wycieczki dla pracowników ZUS i uprawnionych członków ich rodzin "Pracownicy ZUS zwiedzają Lublin i okolice"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki dla pracowników ZUS i uprawnionych członków ich rodzin "Pracownicy ZUS zwiedzają Lublin i okolice"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tomasza Zana 36-38C

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-601

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Lublin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki dla pracowników ZUS i uprawnionych członków ich rodzin "Pracownicy ZUS zwiedzają Lublin i okolice"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3217b5-e11e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462487/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja wycieczki dla pracowników ZUS i uprawnionych członków ich rodzin "Pracownicy ZUS zwiedzają Lublin i okolice"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 200000.271.1.2024 - ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 142000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji 5-dniowej wycieczki dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i uprawnionych członków ich rodzin pod nazwą „Pracownicy ZUS zwiedzają Lublin i okolice”, wpisanej do Kalendarza Imprez Turystycznych ZUS na rok 2024.
Uczestnikami wycieczki będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz uprawnieni członkowie ich rodzin z różnych oddziałów (regionów Polski) – maksymalnie 46 osób (w tym 1 osoba jako przedstawiciel Zamawiającego).
Ostateczna liczba uczestników wycieczki (wyłączając przedstawiciela Zamawiającego) może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 5 osób w stosunku do ilości zadeklarowanej i zostanie podana najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wycieczki. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny wycieczki za jedną osobę.

Podczas trwania Imprezy organizator zapewnienia uczestnikom: 4 noclegi, wyżywienie, w tym uroczystą obiadokolację (w miejscu noclegu lub na Starym Mieście), transport autokarowy do dyspozycji uczestników, ubezpieczenie NNW, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz usługę przewodnicką.
W programie wycieczki przewidziano dwudniowe zwiedzanie Lublina oraz jeden jednodniowy wyjazd do Kozłówki, Nałęczowa i Kazimierza Dolnego n. Wisłą.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74612,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBBO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577004

7.3.3) Ulica: Kąclowa 17

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74612,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-29 do 2024-06-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.